emo Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Sitter på en dator med vista. Papperskorgen har spårlöst försvunnit från skrivbordet och jag kan inte hitta den Vart ligger papperskorgen mappvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Sitter på en dator med vista. Papperskorgen har spårlöst försvunnit från skrivbordet och jag kan inte hitta den Vart ligger papperskorgen mappvis? http://lmgtfy.com/?q=papperskorgen+borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 (redigerad) http://lmgtfy.com/?q=papperskorgen+borta Håll vänlig ton för att förbättra folkgemenskapen... Jag förlåter dig dock eftersom du är kvinna. Ja som Pixi påpekade kan du ju googla upp det eller så skriver en vänlig forumit svaret direkt. Kontrollpanelen > Anpassning > Byt ikoner på skrivbordet Tillägg: Joe Dirt är uppskriven på min dödslista när jag återerövrat Sverige till ett nazistiskt paradis. P.S. Ironi fungerar inte på internet. Det hade jag glömt! Redigerad 30 december, 2009 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Håll vänlig ton för att förbättra folkgemenskapen... Jag förlåter dig dock eftersom du är kvinna. Ja som Pixi påpekade kan du ju googla upp det eller så skriver en vänlig forumit svaret direkt. Kontrollpanelen > Anpassning > Byt ikoner på skrivbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Hahahaha, dibel är så'n 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 http://lmgtfy.com/?q=papperskorgen+borta Tack... typ. Håll vänlig ton för att förbättra folkgemenskapen... Jag förlåter dig dock eftersom du är kvinna. Ja som Pixi påpekade kan du ju googla upp det eller så skriver en vänlig forumit svaret direkt. Kontrollpanelen > Anpassning > Byt ikoner på skrivbordet Tillägg: Joe Dirt är uppskriven på min dödslista när jag återerövrat Sverige till ett nazistiskt paradis. P.S. Ironi fungerar inte på internet. Det hade jag glömt! Tack. fo'real. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Jag ville inte vara otrevlig, blir bara förvånad när folk inte googlar på så simpla saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 (redigerad) Jag ville inte vara otrevlig, blir bara förvånad när folk inte googlar på så simpla saker. Jag är själv förvånad att tanken av att kunna googla det inte slog mig utan jag istället direkt skapade denna tråd. Redigerad 30 december, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 D&T-forumet sprudlar ju inte direkt av aktivitet så "meningslösa" trådar som denna skadar inte enligt mig. Och Pixi, du förstod att jag var oseriös va? ;> (nu vet jag visserligen inte om du är man eller mus men det står female i profilen i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 D&T-forumet sprudlar ju inte direkt av aktivitet så "meningslösa" trådar som denna skadar inte enligt mig. Och Pixi, du förstod att jag var oseriös va? ;> (nu vet jag visserligen inte om du är man eller mus men det står female i profilen i alla fall) Haaaan är maaan som äääälskar muuus. haaaahaaahaaahaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Haaaan är maaan som äääälskar muuus. haaaahaaahaaahaaa. Nog för att jag är för folkgemenskap men vi bör inte spåra ur topic, som förövrigt är död, alltför mycket. Fast du var snabb att uppmärksamma det jag tänkte på när jag skrev! Kött fifaan ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts