Sniper Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 (redigerad) Ett väldigt kort och simpelt förslag. Finns det ett sätt att göra så att edit-notisen* inte dyker upp om man editar sin post inom 1-2 minuter? Det är ganska jobbigt när man ser att man av misstag missat någonting och måste editera inlägget genom att ta bort en bokstav... och sedan får en ful edit-notis längst ner. *se nedan Redigerad 29 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Skulle älskas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Instämmer! Är det tekniskt möjligt att sätta en tidsgräns borde det införas. Jag har fått för mig att admin/mods ändringar inte syns så det ska väl vara möjligt även för oss dödliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Haha det här var intressant. Vad är det som stör så mycket med den texten? Det är ju inte direkt någonting fel i att editera posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Inte för att verka allt för bitter men, är det inte bättre att läsa igenom sin post ordentligt innan man postar istället . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 (redigerad) Hehe, jo jag stör mig rätt rejält på den också, den ger en ful stämpel åt annars snygga inlägg man lagt ner tid och energi på layout etc. Spelrecensioner till exempel, där har jag en hel del inlägg som tagit 1h+ att skriva, och så får man en ful klisterlapp längst ner. Jag kringgår ibland det där genom att kopiera hela inlägget, trycka "Delete" (modverktyg) och sen skriva ett nytt reply med ändringar, men det är ju inte riktigt riktigt att göra så. Haha det här var intressant. Vad är det som stör så mycket med den texten? Det är ju inte direkt någonting fel i att editera posts. Men medge att det ser ut som att man sagt nåt dumt man sen ångrar och så har man gått ifrån debatten med svansen mellan benen utan att låtsas om det. Eller hur? Redigerad 29 december, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 "Preview post"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 "Preview post"? Väntade bara på viktigpettern som skulle komma med det. Bevisligen räcker det inte till, därför vore den här ändringen fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Väntade bara på viktigpettern som skulle komma med det. Bevisligen räcker det inte till, därför vore den här ändringen fin. haha. Jag är väl ingen viktigpetter? Jag håller faktiskt med om att det borde finnas möjlighet att ändra inom tio minuter utan att det ska stå edit. Tycker inte att det är fult eller så men på något sätt stör det mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Posten blir befläckad, min själ blir befläckad. Ett bra förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Nej, det tycker jag inte. Det kan leda till förvirring. Man kan kanske göra som så att istället för att "stealth-editera" inom 1-2 minuter får man editera säg 5 tecken utan att edit-notisen syns, på så vis kan man ändra små skrivfel. Tror dock inte att det är tekniskt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Äsch, det blir mer sport om den finns kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Pajar för lekar i loungen med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Admins har den lyxiga förmånen att kunna editera utan den. Å andra sidan är det också bra att den finns, historierevidering ska väl inte vara så lätt att komma undan med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Admins har den lyxiga förmånen att kunna editera utan den. Å andra sidan är det också bra att den finns, historierevidering ska väl inte vara så lätt att komma undan med? Det handlar inte om att ta bort den helt utan att ge en tidsfrist på någon minut då man får edit:a utan att den dyker upp. Ev. stavfel etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Det handlar inte om att ta bort den helt utan att ge en tidsfrist på någon minut då man får edit:a utan att den dyker upp. Ev. stavfel etc. Jag förstår det, men för att förhindra att hela stycken tas bort utan att det synns skulle något liknande Umbertos förslag behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Jag tror inte det är möjligt att införa på något smidigt/enkelt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts