maik Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 tja alla gta spelare jag undrar om ni vet var G.T.A. betyder jag vet inte !!! svara !!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) Grand Theft Auto = Grov bilstöld Redigerad 24 mars, 2003 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Grand Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Grand Theft Zone = Grov bilstöld (:!!! Hehe, ja Z och A är ju ganska lika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Grand Theft auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Grand Theft auto Det räcker om en svarar... Btw, välkommen till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Hehe, ja Z och A är ju ganska lika... han har editerat det nu... Altså var han seriös!!!!, jag som trodde att han skämtade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zebmakahan Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Grand *Theft Auto *=bilstöld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts