Jacker Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Yao, tänkte underrätta alla om att det råder mellandagsrea på Steam. Vissa spel har sjukt nedsatta priser, upp till 80%! Day of Defeat: Source kostar 2,49€, Hearts of Iron II går på 7,49€, för att bara nämna ett par. Dags att passa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Jo, jag har både fyndat det ena och det andra under rean. Altitude, €6.74 och Braid för €2 nånting har jag köp, men köpte även Hearts of Iron III idag! (igår) €7,49 är det fan värt, även om jag inte ens hunnit testa det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Men det är väl okej med en ny tråd antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Men det är väl okej med en ny tråd antar jag. Jul, och med det julkalendern, är ju slut så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Steam har lätt årets bästa spelrea. Finns massor med bra spel till otroliga priser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 (redigerad) Kthbxb. Indeed en enormt bra rea. Många bra spel till helt sjukt bra priser är det! Redigerad 28 december, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Dagens erbjudanden är purely awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 (redigerad) Taggade Unreal Pack och Killing Floor, totalt ca 260 kr.Perfa! Redigerad 28 december, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Battlefield 2 vore något om det kostade under 10€. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Battlefield 2 vore något om det kostade under 10€. Battlefield 2 Complete kostade €4.99 mellan den 25:e och 26:e så förvänta dig inte att det dyker upp på deras dagliga rabatt igen. Du får leva med den "vanliga" julrabatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Battlefield 2 vore något om det kostade under 10€. Jag såg Battlefield 2 för 69 eller 99 på elgiganten i förrgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Jag såg Battlefield 2 för 69 eller 99 på elgiganten i förrgår. Men det är väl bara vanliga BF2? Alltså att man inte får med expansionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Med senaste patchen ingår alla expansioner och tillägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Med senaste patchen ingår alla expansioner och tillägg. :) ! Kanske ska rota fram mitt gamla BF2 isåfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Köpt Braid, helt sjukt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Company of Heroes: Tales of Valor 8,74 euro är det värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Dagens erbjudanden är verkligen sämst!! Hoppas på något nytt och kul om 4 timmar och 50 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 Gillar inte dagens rea så mycket men fans av Max Payne och Civilization IV kommer att bli riktigt glada. Det här är ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 shattred horizon ä ju fan billigt bara 5 eruo, fett prisvrt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Shattered Horizon verkar coolt! Är det typ ett tech-demo spel för att visa PhysX eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts