SimonJ Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Hejsan! Jag försöker rippa ett klipp från TV4 Play men det verkar helt omöjligt! Finns det något bra program som det går med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Replay Media Catcher ska tydligen kunna göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Replay Media Catcher ska tydligen kunna göra det. Hmm...Jag testade det men det funkade inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Hmm...Jag testade det men det funkade inte för mig. Okej, konstigt. Jag läste en liknande tråd på Flashback och då funkade det tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 (redigerad) Okej, konstigt. Jag läste en liknande tråd på Flashback och då funkade det tydligen. Japp, har också läst just den tråden men för mig funkade det inte. Du vet inget program som man kan spela in klippet med då? Har testat CamStudio där klippet inte gick att spela upp och med Fraps blev det runt 10 fps när jag spelade in. Redigerad 27 december, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 All video som du buffrar sparas i din webbläsares cache, med det här programmet kan du tanka hem dem till din hårddisk.... fungerar bara med IE, men om man letar så finns det förstås andra program och metoder som man kan göra det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 All video som du buffrar sparas i din webbläsares cache, med det här programmet kan du tanka hem dem till din hårddisk.... fungerar bara med IE, men om man letar så finns det förstås andra program och metoder som man kan göra det med. Tack för tipset! Men när jag startar programmet så ser jag massa flv filer som jag kan spara på datorn, alla utom det klippet jag letar efter, annonsklippen före finns med men inte klippet jag söker. Är det skyddat på nåt vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Öh, ingen aning, är du säker på att det inte kommer mer efter reklamen? Provat andra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts