123swe123 Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Hejsaan jag är ny här och gillar och stunta och här i tråden kan ni skriva om eran längsta wheelie. Själv är min 1500 nått (kanske inte så långt) och det var bron över till las venturas från san fierro. kom ihåg inga fusk eller mods som gör att det går lättare Håll er till topic snälla så det inte blir nå tjafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Hej, och välkommen till forumet! Jag har aldrig riktigt testat i San Andreas, men i LC-modden till Vice City höll jag en gång i tiden världsrekordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
123swe123 Skrivet 28 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 cooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts