Lindström Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ingen som vet hur man fixar mitt lilla problem?? Jag vet att ja frågade för bara ca 6timmar sen men jag blev lite cs "kåt"!( de där lät väldigt fel! ) En annan sak, om man laddar ner skins till cs kan man använda dom när man spelar online?(då menar jag vapen skins.) Det här läste ja på nån sida, The official Counter-Strike Bot will be released for Counter-Strike: Source on Monday (January 17th). The Bot features enhanced abilities and will be available for all owners of Counter-Strike: Source. Så som ja fattar det så är det en ny version av source så man kan köra med botar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vad kostar Half life med CS till? eller är CS gratis? (är ej instatt så garva inte) några skaer till; måste man köpa condition zero till eller finns det gratis? source är väl till HL2? Du köper Halflife, laddar hem Steam, reggar ett konto, laddar hem CS, spelar. CZ spelar jag nu hela tiden istället för 1.6, för det är roligare enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Du köper Halflife, laddar hem Steam, reggar ett konto, laddar hem CS, spelar. CZ spelar jag nu hela tiden istället för 1.6, för det är roligare enligt min mening. Måste man köpa CZ och hur mycket kostar HL1? och hur mycket kostar CZ om det kostar? tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Måste man köpa CZ och hur mycket kostar HL1? och hur mycket kostar CZ om det kostar? tack Nej, du måste bara köpa CZ om du vill spela just det. HL1 går idag på 100-150 kr oftast, det beror på var man bor. CZ kostar 200 kr på webhallen.com, normal priset ligger på 200-300 idag. Om du vill lira Source måste du köpa HL2 tror jag, tror Source följer med där. Men detta är inget jag garanterar, eftersom jag inte själv har HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Alla som vill ha min clans cs-film kan adda mig på msn agge34@hotmail.com .. okej det är inte min clan men.. en tredjedel av den filmen heter "nothing to do at 3 AM" och det är just vad det var.. inget o göra klackan 3 på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vad kostar Half life med CS till? eller är CS gratis? (är ej instatt så garva inte) några skaer till; måste man köpa condition zero till eller finns det gratis? source är väl till HL2? Half Life Generation kanske kan vara något för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Sverige vs. Norge i Nations Cup @ CB ikväll. Här kommer ni hitta hltv IP runt 20:50 Mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Hade tänkt köpa Half-life 2 för jag hade tänkt spela Cs:Source. Men på webhallen står det Half-life 2 (DVD) ska det inte stå Pc eller nåt ? Redigerad 16 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hade tänkt köpa Half-life 2 på webhallen men varför står det Half-life 2 (DVD) ? För att det ligger på en DVD-skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 För att det ligger på en DVD-skiva. Ok danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag skriver med stor bokstav; http://www.newgenerationorder.org//tweak.html Trevlig sida för den som vill öka sin fps. Notera dock att ni gör allt på egen risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har fixat mitt problem nu, men om man ska se matchen i kväll så ska man väll skriva proxy1.hltv.nu:27020 i consolen, men vilken consol? Ska man gå in på cs o skriva i den consolen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag undara hur snabbt breband/adsl man måste ha för att kunna spela cs?? jag har 0,25 mbits räker det??? var ärlig när ni svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag undara hur snabbt breband/adsl man måste ha för att kunna spela cs?? jag har 0,25 mbits räker det??? var ärlig när ni svara Ja, det räcker... Vad som helst räcker. Sen är det ju skillnad på vilken ping du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag undara hur snabbt breband/adsl man måste ha för att kunna spela cs?? jag har 0,25 mbits räker det??? var ärlig när ni svara Jag spelar ibland på modem med godkänd ping... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ja, det räcker... Vad som helst räcker. Sen är det ju skillnad på vilken ping du har. Fan va soft! tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Är inte CSCZ värdelöst? var bara tvungen att kolla ifall jag gjorde sida nr 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Är inte CSCZ värdelöst? var bara tvungen att kolla ifall jag gjorde sida nr 100 Jo det de det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Var spector på Css då hitta jag dehär : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Var spector på Css då hitta jag dehär : Wow redan inte för att jag visste om det men ändå :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts