Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Ingen som vet hur man fixar mitt lilla problem?? Jag vet att ja frågade för bara ca 6timmar sen men jag blev lite cs "kåt"!( de där lät väldigt fel! :lol: )

En annan sak, om man laddar ner skins till cs kan man använda dom när man spelar online?(då menar jag vapen skins.)

Det här läste ja på nån sida,

The official Counter-Strike Bot will be released for Counter-Strike: Source on Monday (January 17th). The Bot features enhanced abilities and will be available for all owners of Counter-Strike: Source.

Så som ja fattar det så är det en ny version av source så man kan köra med botar ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kostar Half life med CS till? eller är CS gratis? ^_^ (är ej instatt så garva inte)

några skaer till; måste man köpa condition zero till eller finns det gratis? source är väl till HL2? :lol:

Du köper Halflife, laddar hem Steam, reggar ett konto, laddar hem CS, spelar.

CZ spelar jag nu hela tiden istället för 1.6, för det är roligare enligt min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man köpa CZ och hur mycket kostar HL1? :lol: och hur mycket kostar CZ om det kostar? ^_^

tack :P

Nej, du måste bara köpa CZ om du vill spela just det. HL1 går idag på 100-150 kr oftast, det beror på var man bor. CZ kostar 200 kr på webhallen.com, normal priset ligger på 200-300 idag.

Om du vill lira Source måste du köpa HL2 tror jag, tror Source följer med där. Men detta är inget jag garanterar, eftersom jag inte själv har HL2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor