The_force Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) *DELETED* Redigerad 15 januari, 2005 av The_force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men hur ska jag skriva sv_lan 0? Såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Ok tack Topp3! Redigerad 8 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Såhär: Nej i consolen som du får upp när du trycker på §......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vafan! Det blir ju textdokument-fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej i consolen som du får upp när du trycker på §......... Ok, trevligt att du vet vad autoexec.cfg gör då. Har liksom samma effekt. david_: Ta spara som, sen alla filer, sen skriver du config.cfg. Om det blir textdokument då, sprolla. Ska funka ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) david_: Ta spara som, sen alla filer, sen skriver du config.cfg. Om det blir textdokument då, sprolla. Ska funka ändå. Ska det se ut såhär? EDIT: Hur får man upp consolen? Det händer inget när jag trycker på §. Redigerad 8 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 EDIT: Hur får man upp consolen? Det händer inget när jag trycker på §.På din genväg till di.v cs ska du läggatill "-console" gå in på genvägen "egenskaper" "mål" där du lägger till "-console" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) På din genväg till di.v cs ska du läggatill "-console" gå in på genvägen "egenskaper" "mål" där du lägger till "-console" Ok tack... Ska " - tecknet vara med? EDIT: är det nån som spela lite? Redigerad 10 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 kanske lite efter men men - sak vara med inte " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hur gör man för att kunna köra med botar på CS:S jag har tetstat att skriva add_bot men det går inte och min kompis som e dator expert säger att det är för ny version av HL2 (har hittat det i buskarna) nån som vet hur jag ska gö för att kunna köra med botar??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hur gör man för att kunna köra med botar på CS:S jag har tetstat att skriva add_bot men det går inte och min kompis som e dator expert säger att det är för ny version av HL2 (har hittat det i buskarna) nån som vet hur jag ska gö för att kunna köra med botar??? :'( Det finns väl inga botar till Source? Jag fick iaf update news från steam alldeless nyss där de sa att de skulle fixa nya botar, uppgraderade från CZ till CS: S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det finns väl inga botar till Source? Jag fick iaf update news från steam alldeless nyss där de sa att de skulle fixa nya botar, uppgraderade från CZ till CS: S. Det finns visst botar till Source om du inte har den versionen som jag har så går det att skriva add_bot så kommer det en bot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Asså snälla hjälp mig, jag köpte half life blue shift(tror de heter så) för ganska länge sen o kunde lira cs. Men nu när ja ska lira(har inte kunat lira på ganska länge!) så slutar den ladda när ja ska gå in på en server! varför då? Måste ja köpa de igen för att få de o funka? De blir så me alla spelen asså dod o alla man fick me snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det finns visst botar till Source om du inte har den versionen som jag har så går det att skriva add_bot så kommer det en bot Oj förlåt o store mästare, har du mens eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Oj förlåt o store mästare, har du mens eller? Jag menade inte att låta arg men om jag gjorde det så ber jag om din förlåtelse men man kan köra med botar till Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hej Ibland undrar man om Kina's lump är så hård som alla säger... http://toshi.fine.to/blog1/picture415.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hej Ibland undrar man om Kina's lump är så hård som alla säger... http://toshi.fine.to/blog1/picture415.html Deras liv vara inne på porrsidor och spela cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ingen som vet hur man fixar mitt lilla problem?? Jag vet att ja frågade för bara ca 6timmar sen men jag blev lite cs "kåt"!( de där lät väldigt fel! ) En annan sak, om man laddar ner skins till cs kan man använda dom när man spelar online?(då menar jag vapen skins.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Vad kostar Half life med CS till? eller är CS gratis? (är ej instatt så garva inte) några skaer till; måste man köpa condition zero till eller finns det gratis? source är väl till HL2? Redigerad 15 januari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts