david_ Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kostar det att ha en server i source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 En fråga: Är Half Life Source värt att ha?? Jag tror jag vet vad jag gjort för fel nu... det va när jag installerade Half Life 2, sen gav CD-key. Då började den ladda ner Half Life och CS source... det gick så jävla långsamt så jag stängde ner det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 En fråga: Är Half Life Source värt att ha?? Nej. Skitfult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Cs Guide: CS=Counterstrike= Typ Motattack Campa: Sitta och fega runt ett hörn eller i bakom något Lagg= När det hackar typ. När man har dåligt/dålig Internet/Dator AWM= Ganska bra vapen. Sniper-Vapen Bot= Datorns gubbar Z-Bot= Som ovan fasst du kan ställa in nivån Fire in the hole=Gubben säger så när man kastar granat "Eld i hölet" Cover me= Täck mig Klan= En slags liten Cs-lag där flera medlemmar kan vara med.Man kan slåss mot andra klaner. Tex. -"Vill du Joina min Klan!" -"Visst den heter Spikeballs/Soloutions 2!" Joina=Gå med i LOL=Förekommer ofta när man spelar CS och betyder "Laughing Out Loud"(skrattar högt") ROFLOL= "Rolling on floor laughing out loud"(vet att det ska vara the floor) Headshot= Har gjort många sådana . När man skjuter någon i rakt i huvudet helt enkelt Terrorists= Terroristerna Anti Terrorists= Anti Terrorister N00b= Nörd, Nybörjare, Beginner kalla det vad ni vill. F*cking N00b= Jävla N00b 1.3,4.5 osv= Olika versioner av Counterstrike Half-Life= Spelet Counter-Strike bygger på Half-Life Ping=En ping är att skicka ett paket och mäta tiden i ms det tar för paketet att komma tillbaks T.ex. har du 23 i ping tar det 23 ms för informationen att åka fram och tillbaks. (tar från mikolan)(ms=millisekunder) Mod=Modifiering,Ändra. Man kan göra egna vapen,banor,text osv i ett modprogram CS Source=Det nyaste CS Lägger till mer grejer sen.Edit Jag kommer lägga upp denna post var 3:e-5:e sida. Redigerad 8 januari, 2005 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Lagg= När det hackar typ. När man har dåligt/dålig Internet/Dator Lagg är förlorade oaket helt enkelt, beror inte på vilken dator man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) AWP= Ganska bra vapen Du kunde sagt att AWP är en sniper som man dör av 1 skott... (inte om träff i benet) Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Kostar det att ha en server i source? Nej det gör det inte AWP= Ganska bra vapen Du kunde sagt att AWP är en sniper som man dör av 1 skott... (inte om träff i benet) Nu för tiden dör du inte av ett skott (så offta) pga att "dom" har gjort den mycket sämmre nu måste du nästan vara bra på riktit för att äga sönder servrarna och btw så heter det awm och inte awp som hela världen tycks tro (inklusive mig själv) Redigerad 6 januari, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 och btw så heter det awm och inte awp som hela världen tycks tro (inklusive mig själv) Aha, jag har alltid trott att auto-snipern var AWM. Så den gröna snipern heter AWM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Aha, jag har alltid trott att auto-snipern var AWM. Så den gröna snipern heter AWM? Den hette AWP. Bytte namn till AWM under 1.3 > 1.4 uppdateringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Den hette AWP. Bytte namn till AWM under 1.3 > 1.4 uppdateringen Jaha... På så vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Finns det ingen bra sida för mods till counter strike source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hur får man till AMX mod på sin server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nej det gör det inte Men vart kan man göra gratis servar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Dedicated server i steamlistan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Dedicated server i steamlistan? Ja, men när jag gör det hamnar servern i LAN-fliken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja, men när jag gör det hamnar servern i LAN-fliken. Pröva att skriva 'sv_lan 0' i autoexec.cfg. Har aldrig prövat, men det borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Pröva att skriva 'sv_lan 0' i autoexec.cfg. Har aldrig prövat, men det borde funka.mm det borde funka.. annars typ www.no.ip.com eller liknande så kör "vi" iad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Dedicated server i steamlistan? Men jag har source och då står det Source Dedicated server, men det kan ske är samma? Och ursäkta min okunnighet topp3 men vad är autoexec.cfg för något? Redigerad 8 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men jag har source och då står det Source Dedicated server, men det kan ske är samma? Och ursäkta min okunnighet topp3 men vad är autoexec.cfg för något? Autoexec.cfg är en cfg-fil, och allt som står där startar autmatiskt med spelet. T.ex. min autoexec till HL2 står det sv_cheats 1 sv_infinite_aux 1 o.s.v. Finns i Steam\Steamapps\ditt användarnamn\counter-strike source\cstrike\cfg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Autoexec.cfg är en cfg-fil, och allt som står där startar autmatiskt med spelet. T.ex. min autoexec till HL2 står det sv_cheats 1 sv_infinite_aux 1 o.s.v. Finns i Steam\Steamapps\ditt användarnamn\counter-strike source\cstrike\cfg. Men hur ska jag skriva sv_lan 0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts