david_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Fan, i source kan man ju bara vara två olika gubbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Fan, i source kan man ju bara vara två olika gubbar! Det är väl bara på demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det är väl bara på demot? tror inte det... köpte hl2 och fick source men det står inte att det är något demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 På MITT source finns det 4 eller 5 kommer ej ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) När jag spelar soucre och half-life 2 så flimmar det as mycket... jag kan ta ett kort sen. Redigerad 2 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Kan inte välja gubbar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag kan sponsra med en CS 1.6-server (Dedikerad). Måste bara se att allt är iordning, men det är det nog... hoppas vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men visst är moden fin? Nej, om du ens kan ta dig lite tid och skriva som folk så kanske den skulle vara 'fin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har en server också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Kan inte välja gubbar alls. Ne det är det jag menar... det är en grön CT och en svenne-balle i T EDIT: Är det någon som vet om det finns någon mod till css? Redigerad 3 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har ett litet problem mina polare har lurat mig att lira cs 1.6 med dem, men när jag ska köra igång spelet så hakar det när steam laddat servern halvvägs.. nån som vet varför det blir så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har ett litet problem mina polare har lurat mig att lira cs 1.6 med dem, men när jag ska köra igång spelet så hakar det när steam laddat servern halvvägs.. nån som vet varför det blir så? För mig va det så också och då var det nått strul med brandväggen eller antiviruset! Jag kommer inte ihåg ifall det va brandväggen eller antiviruset men jag tror det va brandväggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har bara testat Source en gång... försvinner gubbarna alltid sådär när man dödar/dör.... BLÄÄÄ Vill också påpeka att source ser ganska förjävligt ut... typ lergubbar och lervapen! hatA stor bokstav!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Skippa Source och 1.6 och börja spela CZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Skippa Source och 1.6 och börja spela CZ! Är det separat online spelande på 1.6 och CZ? jag har alltid trott att det är samma. Ser ju likadant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Source-motorn är bra, ni borde fan testa hl2! Finns ju ett demo som man kan tanka ner. Andledningen att ni ser "lergubbar" och "lervapen" ... felet kanske sitter i era datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Source-motorn är bra, ni borde fan testa hl2! Finns ju ett demo som man kan tanka ner. Andledningen att ni ser "lergubbar" och "lervapen" ... felet kanske sitter i era datorer? JJJJJJJJJJJJJJ-JJJJJJJJJag har klarat HL2 demot, riktigt kul. Men musen börjar "lagga" efter ett tag så jag får pausa spelet tills "lagget" slutar. Vad kan det bero på, dåligt grafik kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Va i...? jag har köpt HL2 och ska registrera CD-keyn så jag kan installera Half Life: Source... men när jag anget koden står detta: "You already have active subscriptions to the game(s) associated with this CD Key." Vad ska detta nu betyda (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Va i...? jag har köpt HL2 och ska registrera CD-keyn så jag kan installera Half Life: Source... men när jag anget koden står detta: "You already have active subscriptions to the game(s) associated with this CD Key." Vad ska detta nu betyda (:!!! Skicka ett mail till steam och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Va i...? jag har köpt HL2 och ska registrera CD-keyn så jag kan installera Half Life: Source... men när jag anget koden står detta: "You already have active subscriptions to the game(s) associated with this CD Key." Vad ska detta nu betyda (:!!! Du måste nog ha gjort nåt av misstag när du installerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts