mons Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vet nån var man kan ladda ner cs? Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Steam? Nej, köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Nej, köpa? Men man köper ifrån steam och laddar ner? eller? s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Man går väl till nån j*vla butik och slänger upp 500 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Man går väl till nån j*vla butik och slänger upp 500 spänn kostar iofs bara 99 kr på en del ställen.. men vill du bli blåst..go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Om den där csturneringen blir av, så anmäler sig l33tsen ferkurz och <--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kostar iofs bara 99 kr på en del ställen.. men vill du bli blåst..go for it! :"> Oj kan kanske tog i lite med pengarna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vill ni ha ett svensk cs:s??cstrike_english.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 JA TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 tänkte bara lägga upp dessa stats.. för att så att säga rentvå mitt namn efter CS-skills- topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Är det någon snäll person här som har en cd key ? Nån har snott min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Är det någon snäll person här som har en cd key ? Nån har snott min Tro mig, ingen människa ger bort sin cdkey. Steam har blivit helt fucked up också på senaste uppdateringarna. Det vet jag av egen erfarenhet. Förut räckte det med att man kunde CDkeyen man andvänt till accountet, för att få tillbaka uppgifterna. Direkt på skärmen. Men nu skickar de till en s.k "kontaktemail" man skrivit i tidigare. Nåt de inte har tänkt på är att tänkt om emailen man skrev in, inte andvänds längre, och har blivit borttagen av hosten? GJ Valve corporation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Om den där csturneringen blir av, så anmäler sig l33tsen ferkurz och <--- jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 mig vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vad är det som är så speciellt med Cs egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vad är det som är så speciellt med Cs egentligen? Allting är speciellt.Den underbara storyn är bara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vanliga bilder från CSsource: Karate-barn Svårt att hitta bomben! Bilder från min svenska-modd: Köp Stats välj lag Buy menu De är inte så mycket svenska på min mod just nu! Men snart kommer de väl en ny version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vanliga bilder från CSsource: Karate-barn Svårt att hitta bomben! Bilder från min svenska-modd: Köp Stats välj lag Buy menu De är inte så mycket svenska på min mod just nu! Men snart kommer de väl en ny version! LoL 'Tjuvar' och 'poliser'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men visst är moden fin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts