xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jag kan lira men jag har gjort sönder micken så vi skippar vent. Ok, har du server då? Annars har jag en... Skicka ett PM så får du IP och Pass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 det där med dom lila rutorna var bara nått tillfälligt. ägde lite på source : Det där gör jag varje dag flera ggr om på 1.6. Akta skrytet btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 hehe jo ok. men alltså på source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nån som vill lira har inget att göra :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Vill någon lira? Skicka PM till mig så ger jag er IP och Pass.... Edit: Jag lirar 1.6! Edit2: Avslaget! Redigerad 27 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) *Deleted* Redigerad 27 december, 2004 av United Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vad betyder latency? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vad betyder latency? Det är väl typ PING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Det är väl typ PING! Och vad är ping? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Och vad är ping?:"> st00pid boy det är hur bra du conenctar 20-30 = bra ping (inge lagg) 40-60 = okej (laggar ibland) 70+ = dåligt (mycke lagg) laggar = hackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 st00pid boy det är hur bra du conenctar 20-30 = bra ping (inge lagg) 40-60 = okej (laggar ibland) 70+ = dåligt (mycke lagg) laggar = hackar Ja jag vet vad lagg är men tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har ungefär så tråkigt en människa kan ha, vem vill ira 1.6 med mig? Skicka ett PM till mig så skickar jag IP och Pass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vad betyder latency? Latency = Fördröjning Vet inte riktigt hur det där fungerar men jag tror servern skickar "paket" till dig som berättar vad som händer på servern och för över det till din skärm, så du ser var gubbarna är som du ska skjuta, var bomben är som du ska deffa osv. Och om du har låg ping så går det fort för dig att veta detta saker, vilket ger dig övertag mot de som har hög ping, eftersom de inte får veta lika fort vad som händer på servern som du isf, om du har låg ping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 st00pid boy det är hur bra du conenctar 20-30 = bra ping (inge lagg) 40-60 = okej (laggar ibland) 70+ = dåligt (mycke lagg) laggar = hackar Snälla, jag har modem och har oftast kring 90 i ping och inte fan märkar man någon skillnad mellan 20 och 90 i ping. Bara små CS-fjollor som tror att man gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Snälla, jag har modem och har oftast kring 90 i ping och inte fan märkar man någon skillnad mellan 20 och 90 i ping. Bara små CS-fjollor som tror att man gör det Jag märker skillnad på det, tro mig, jag gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 jag märker typ ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Jag sk köpa cs men om jag köper cs source kan jad köra condition zero över nätet eller kan jag bara köra source? EDIT: Jag har typ 300 i latency men det laggar ingenting. Redigerad 29 december, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Cs Guide: CS=Counterstrike= Typ Motattack Campa: Sitta och fega runt ett hörn eller i bakom något Lagg= När det hackar typ. När man har dåligt/dålig Internet/Dator AWP= Ganska bra vapen Bot= Datorns gubbar Z-Bot= Som ovan fasst du kan ställa in nivån Fire in the hole=Gubben säger så när man kastar granat "Eld i hölet" Cover me= Täck mig Klan= En slags liten Cs-lag där flera medlemmar kan vara med.Man kan slåss mot andra klaner. Tex. -"Vill du Joina min Klan!" -"Visst den heter Spikeballs/Soloutions 2!" Joina=Gå med i LOL=Förekommer ofta när man spelar CS och betyder "Laughing Out Loud"(skrattar högt") ROFLOL= "Rolling on floor laughing out loud"(vet att det ska vara the floor) Headshot= Har gjort många sådana . När man skjuter någon i rakt i huvudet helt enkelt Terrorists= Terroristerna Anti Terrorists= Anti Terrorister N00b= Nörd, Nybörjare, Beginner kalla det vad ni vill. F*cking N00b= Jävla N00b 1.3,4.5 osv= Olika versioner av Counterstrike Half-Life= Spelet Counter-Strike bygger på Half-Life Ping=En ping är att skicka ett paket och mäta tiden i ms det tar för paketet att komma tillbaks T.ex. har du 23 i ping tar det 23 ms för informationen att åka fram och tillbaks. (tar från mikolan)(ms=millisekunder) Mod=Modifiering,Ändra. Man kan göra egna vapen,banor,text osv i ett modprogram CS Source=Det nyaste CS Lägger till mer grejer sen.Edit Redigerad 5 januari, 2005 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) st00pid boy det är hur bra du conenctar 20-30 = bra ping (inge lagg) 40-60 = okej (laggar ibland) 70+ = dåligt (mycke lagg) laggar = hackar JAg hade typ 150 igår. det laggade ingenting EDIT:razztheazz det stavas AWP Redigerad 29 december, 2004 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 en ping är att skicka ett paket och mäta tiden i ms det tar för paketet att komam tillbaks t.ex. har du 23 i ping tar det 23 ms för informationen att åka fram och tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts