emil_91 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Finns det någón sóm har en xtra cdkey till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Finns det någón sóm har en xtra cdkey till mig Eeeeh...köp spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Vill någon lira nu? 1.6, er server, vi kan snacka på ventrilo, server snacka.mine.nu och rum 38... Mitt nick är Jogiiizah bara så ni vet... EDIT: Skriv här om ni vill lira! Redigerad 23 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Adda mig på MSN om ni vill vara med! Jag creatar! konstig[ at ]gmail.comANTISPAM Ta bort ANTISPAM Redigerad 23 december, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...hettontomte.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vill någon lira nu? 1.6, er server, vi kan snacka på ventrilo, server snacka.mine.nu och rum 38... Mitt nick är Jogiiizah bara så ni vet... EDIT: Skriv här om ni vill lira! Jag vill jag är inne på Ventrillo servern nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag vill jag är inne på Ventrillo servern nu! Ska inte spela mer... men nån annan gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ska inte spela mer... men nån annan gång... ok, vad heter du på steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Lirar via min brorsas Account, kan inte lira på min egen, den är cp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Eeeeh...köp spelet. JAg har ju köpt det men jag vill ha en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 JAg har ju köpt det men jag vill ha en till Ja, för att du ska fuska eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 :'( kolla rutorna. nån som vet varför dom är lila? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Ja, för att du ska fuska eller vaddå? Nej Jag vet inte varför det är lila rutor Redigerad 24 december, 2004 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 :'( kolla rutorna. nån som vet varför dom är lila? för att ditt cs är gay ? Nej men det är en grafic bug vet doc ej hur man fixar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Vill någon lira nu? 1.6, er server, vi kan snacka på ventrilo, server snacka.mine.nu och rum 52... Mitt nick är Jogiiizah bara så ni vet... Men jag orkar inte vänta för länge så skynda er! Ska inte spela mer nu......... Redigerad 25 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) :'( kolla rutorna. nån som vet varför dom är lila? Själv har jag ingen aning, spelat CS i 4 år men mina rutor har aldrig bytt färg, så ja vet inte Edit; Har slutat spela nu Redigerad 25 december, 2004 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 nån som vill lira source eller+? adda msn du creatar.. är dock n00b på cs men men.. csmacke@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) det där med dom lila rutorna var bara nått tillfälligt. ägde lite på source : Redigerad 26 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vill nån lira 1.6? Kom in på ventrilo, server snacka.mine.nu, rum 65... Eller skicka ett PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vill nån lira 1.6? Kom in på ventrilo, server snacka.mine.nu, rum 65... Eller skicka ett PM... jag kan lira men jag har gjort sönder micken så vi skippar vent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts