Green_Goblin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Japp! Skriv add_bot_t eller ct i consolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Första gången jag faktiskt ägde på CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 kan man lägga till musik till cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 kan man lägga till musik till cs det är ju bara att sätta igång nån musik och köra du behöver inte lägga in nån musik det är bara att sätta igång musiken och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Första gången jag faktiskt ägde på CS! WOW KOLLA fragsen själv hade man gö 137-23 imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Gillar inte cs direkt då men har gjort en bana och behöver hjälp med betatestning idag (14/12) att betatesta dem 1900 (om 40 min ungefär alltså.) Lägg till mig på msn så skickar jag bana och ip [Obs: Ingen aim eller annan konstig bana, helt vanlig bana, hehe dock lite ofärdig men] *EDIT* glömde säga att det är css då som gäller (cstrike 2.0) Redigerad 14 december, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Nån som kan lära mig starta egen serv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag har fixat en serv men ingen hittar den .. vad ska jag göra ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag har fixat en serv men ingen hittar den .. vad ska jag göra ? :'( sv_lan 0? Annars www.whatismyip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 kan man lägga till musik till cs Ja, det finns ett jättebra program som heter HLAmp som du lägger in dina låtar i och sen är det bara att starta Counter-Strike och välja vilka knappar du vill använda (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Nån som vill lira? Er server... P.S. Jag suger Edit: VIll inte mer ! Redigerad 18 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nån som vill lira? Er server... P.S. Jag suger (:!!! ip:217.208.227.110 Jag suger också absoluty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 jag har försökt starta en serv med dedicated server , men mina kompisar hittar den inte.. var finns min ip ?.... INTE WWW.whatismyip.com !!!!..nån som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag har försökt starta en serv med dedicated server , men mina kompisar hittar den inte.. var finns min ip ?.... INTE WWW.whatismyip.com !!!!..nån som vet ? sv_lan 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hur fixar man bottar till 1.6??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 MAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Nån som vill lira 1.6? Har ni vent så kom in på servern snacka.mine.nu så är jag i rum 51, nick Jogiiizah. Orkar bara vänta i ca 10min, sen skiter jag i det! Ok, nu skiter jag i det... Redigerad 20 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) 1.6, nån som vill lira ikväll? Alltså det är inte svårt att äga på source, alla är så lama och gör aldrig motstånd så jag lirar 1.6 istället. Redigerad 21 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 1.6, nån som vill lira ikväll? Alltså det är inte svårt att äga på source, alla är så lama och gör aldrig motstånd så jag lirar 1.6 istället. Kan inte lira ikväll. Men jag kan slänga upp en server imorgonkväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 okok låter bra=) har annars är min server alltid uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts