Niklas Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Nån som vill köra lite cs ikväll??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 12345 Byter man vapen med Ctrl duckar man med A går man <==== D går man ===> W går man framåt S går man bakåt.Om du undrar hur man köper vapen gör du det i början tryck B för att få upp en meny välj en av dom altenativen den sort du vill av pistol när du köp vapnet måste du köpa prim ammo som står 3:e längst ner. Man kan scrolla också. Om man har det förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Man kan scrolla också. Om man har det förstås. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Hjälp mig å installera CS 1.5! den hittar inte hl.exe!!! :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Hjälp mig å installera CS 1.5! den hittar inte hl.exe!!! :'( :'( :'( :'( :'( Har du Half-Life installerat och uppgraderat? Om du har det och det ändå blir det felet kolla så att du installerat Counter-Strike i samma mapp som Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Har du Half-Life installerat och uppgraderat? Om du har det och det ändå blir det felet kolla så att du installerat Counter-Strike i samma mapp som Half-Life jag fick 2 cdskivor, version 1.0.0.0 På ena skivan står de: Half-Life: Game Of The Year Edition den andra skivan: Half-Life: Counter Strike The Ultimate Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 jag fick 2 cdskivor, version 1.0.0.0 På ena skivan står de: Half-Life: Game Of The Year Edition den andra skivan: Half-Life: Counter Strike The Ultimate Edition Ok installera Half-Life ladda ner hl1110.exe från games.aland.net Och installera det sen ladda net csv15full.exe från samma hemsida efter det har du en fungerande COUNTER-STRIKE installation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Ok installera Half-Life ladda ner hl1110.exe från games.aland.net Och installera det sen ladda net csv15full.exe från samma hemsida efter det har du en fungerande COUNTER-STRIKE installation Alltså, Half-Life: Game Of The Year Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Hjälp mig å installera CS 1.5! den hittar inte hl.exe!!! :'( :'( :'( :'( :'( Sök på sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Vad är det??? Det gråa hjulet mellan musknapparna är scrollern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Aha det men det är lätare med knaparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Nu ska jag lira CS, jag e på TZ1.mine.nu sez där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Mitt CS har krånglat de senaste dagarna, vet inte vad det kan vara. Varje gång jag joinar en server händer det nåt skumt, det brukar vara att jag kastas tillbaka till menyn eller att spelet hakar upp sig efter att jag valt gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Aha det men det är lätare med knaparna. Tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Tycker inte jag. Scroolen är så känslig om man skruvar pytte lite så bytter den till bomb om man vill ha kniv. Nån som vill spela svara fortast möjligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Scroolen är så känslig om man skruvar pytte lite så bytter den till bomb om man vill ha kniv. Nån som vill spela svara fortast möjligast. jag kan spela om du hostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Ok 193.150.202.38 de_aztec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Är ni igång fortfarande och kör? Jag skulle gärna vara med om så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jag vill lira CS så fort som möjligt! Nån som vill hosta..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 nån som vill köra ikväll, ska ut o jobba till kl:6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts