Cortez Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ok tack för infon Cortez men allstå jag har fixat en server men ingen hittar den vad är felet? Tyvärr, alltså. Har ingen aning om varför dom inte hittar... Hmm... Skulle ju kunna vara sv_lan 0, men det felet brukar bara finnas på listen. @Arvid. Det är en ikon för att berätta att bomben är plantad, den får alla spelare när bomben är plantad. Detta för att ingen ska kunna skylla på att de "inte visste" att den var plantad. Kom med i någon update för ett par månader sen. Vissa servrar orkar dock inte uppdatera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Tyvärr, alltså. Har ingen aning om varför dom inte hittar... Hmm... Skulle ju kunna vara sv_lan 0, men det felet brukar bara finnas på listen. @Arvid. Det är en ikon för att berätta att bomben är plantad, den får alla spelare när bomben är plantad. Detta för att ingen ska kunna skylla på att de "inte visste" att den var plantad. Kom med i någon update för ett par månader sen. Vissa servrar orkar dock inte uppdatera... Ok. allstå vilken ip ska dom söka på? Min eller serverns ip? ska jag va inne på servern och skriva sv_lan 0 eller i server consolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Ok. allstå vilken ip ska dom söka på? Min eller serverns ip? ska jag va inne på servern och skriva sv_lan 0 eller i server consolen? Testa båda... whatismyip.com för att få reda på ditt ip. sv_lan 0 i serverconsollen. Redigerad 17 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Det finns många folk som gärna vill ha egna spray logos i cs. För att kunna göra det finns det två alternativ. Antingen laddar man hem en färdig bild att bara lägga i en speciell mapp, eller laddar man hem ett program och konverterar egna bmp-filer och lägger i en speciell mapp. På hemsidan http://www.spraylogos.de finns det både färdiga logos i wad-format och program man laddar hem för att konvertera filer till wad. Ett rekommenderat program att konvertera bmp-filer till wad-filer är HLC (HalfLife Logo Creator). VIKTIGT När du laddar hem en wad-fil eller konverterar till en wad-fil så heter filen pldecal.wad. Ändra det namnet till tempdecal.wad annars funkar det inte. VIKTIGT För dig som spelar 1.6 genom steam: Lägg din wad-fil i mappen Den här datorn/Lokal disk (C:)/Valve/Steam/SteamApps/Dit t användarnamn i steam/Counter-Strike/cstrike/. Radera sedan filen Custom.hpk, och skrivskydda din wad-fil. För dig som spelar Condition Zero genom steam: Lägg din wad-fil i mappen Den här datorn/Lokal disk (C:)/Valve/Steam/SteamApps/Dit t användarnamn i steam/Condition Zero/czero/. Radera sedan filen Custom.hpk, och skrivskydda din wad-fil. Creds till Yostakka. emil_91, du kan ju testa fixa ett fusk.. på t.e.x www.mirc-scripts.de (låt inte namnet lura dig, det finns fusk där.) Om du är nybörjare på fusk rekommenderar jag ett enkelt opengl32 fusk, som ger dig wallhack och vita väggar, alt. smoke-flash removal. @Add3 igen. Enkelt, starta steam, ladda hem "dedicated server", finns i "Games" listan, och sen är det bara starta det, så har du en egen server uppe och kör... Enklare kan det inte bli. Men hur startar man Fusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Men hur startar man Fusket Testa kolla readme'n? Om det bara är en opengl32 ska den oftast in i "counterstrike" mappen, inte cstrike. Annars följer det oftast med en .exe fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 En fråga bara. Har installerat steam och halflife.. Allt funnkar fint. Men kan jag avinstallera halflife (alltså orginal installationen, inte den i steam) utan att steam-hl och alla mods sabbas? Min bärbara har inte så stor hårddisk...håller på att rensa lite Tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Till alla fuskare har jag ett skönt tips. Furius 8.2 kan skickas via msn om nån vill ha. skit enkelt att installera och andvända. Jag fuskar inte på internet bara ibland när jag lanar har bara testat mot några polare nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Till alla fuskare har jag ett skönt tips. Furius 8.2 kan skickas via msn om nån vill ha. skit enkelt att installera och andvända. Jag fuskar inte på internet bara ibland när jag lanar har bara testat mot några polare nån gång. Vad för fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Aimboot, wallhack, buyboot, speedhack mm. sen har du radar och du kan gå i luften. VAC skyddat är det också. Redigerad 20 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 tja alla cs lirare,jag har ett problem har prisis instalerat cs 1.6 men när jag joinar en server så laddar den lite sen står det Precaching resources och det slutar med att jag inte kommer in på serven, vad fan ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 nån som vill ge bort cd key till CS : CZ?? min e för gammal.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 nej inte jag i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Testa kolla readme'n? Om det bara är en opengl32 ska den oftast in i "counterstrike" mappen, inte cstrike. Annars följer det oftast med en .exe fil. Men jag trycker på exe fil. filen men det står bara Cóuldent find ddl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 inge kul med WH.. hatar fuskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 men det är mitt val óm jag vill fuska eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 inge kul med WH.. hatar fuskare Mjo det suger. Särskilt när andra gör det så blir man het som guden. emil_91: mjo men tänk på alla andra som inte gillar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 det äe deras próblem tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 det äe deras próblem tycker jag om ja lirar me dig, o får ditt IP kan man meddela att du cheatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 om ja lirar me dig, o får ditt IP kan man meddela att du cheatar Wow, tänker du gå med det till Valve som inte bryr sig ett skit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 så jävla omoget å fuska... bara stackars idioter som inte kan lära sej nånting så dom fuskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts