Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

men kan nån snälla lägga upp Counter-Strike mappen!! den till steam!

så ja kan börja lira

de e du som e trög... -_-

men serriöst..

CS och Half-life e inte reggat på ditt account!!

Har du skapat ett nytt account eller nåt?

Det har iaf. försvunnigt..

Testa ett annat account med en reggad CD-key så ska det nog funka :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Jag har nyss installerat CS på min dator och är ny spelare men när jag försöker spela så går det inte. Jag trycker på Quickstart i meny men sen står det att min version är gammal. Jag har version 1.3.0.0, är det en gammal version. Var laddar man ner den senaste versionen?

Jag har provat att köra Sierras uppdateringsprogram för att uppdatera CS men det står att mitt CS är "up to date". Det senaste jag har gjort är att jag har laddat ner "Steam", det verkar krångligt och jag vet inte hur det funkar. Jag vill ladda ner den senaste patchen (1.6) utan att använda steam.

Är det något annat jag behöver fixa innan jag kan spela mitt CS?

Jag har 56 kbits modem, funkar verkligen cs med min uppkoppling?

PS: Vad är CS Source?

Jag fick mitt CS när jag köpte Halflife Generation men då har jag väl inte CS Source?

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tanka härifråndcplusplus men du måste ladda hem fildelmigsprogramet först

Va f*n tror du att du håller på med eller?

--

Du laddar ner steam från Steampowered.com.

Sen installerar du steam.

Sen skapar du ett konto där du registrerar din cs-nyckel

Kör järnet!

Edit; du måste köra steam om du vill ha CS 1.6 lagligt

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Mitt stora problem är att cs-nyckeln är stulen av min klasskamrat. Det var för något eller några år sedan då jag lånade ut min cs-nyckel till honom, jag hade inga planer att spela cs själv då. Då har ju han installerat och registrerat steam med min cs-nyckel. :ermm: När jag försökte registrera mitt CS i steam så står det att ett annat konto redan har mitt cs registrerat.

Vad ska jag göra!?

PS: Nu provar jag att ladda ner 1.5 patchen från fileplanet, kan jag köra med 1.5?

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nån som vet hur man kan lägga in egna tags, tex. en naken brud

sen hur skapar man en egen server?

Det finns många folk som gärna vill ha egna spray logos i cs.

För att kunna göra det finns det två alternativ. Antingen laddar man hem en färdig bild att bara lägga i en speciell mapp, eller laddar man hem ett program och konverterar egna bmp-filer och lägger i en speciell mapp.

På hemsidan http://www.spraylogos.de finns det både färdiga logos i wad-format och program man laddar hem för att konvertera filer till wad.

Ett rekommenderat program att konvertera bmp-filer till wad-filer är HLC (HalfLife Logo Creator).

VIKTIGT När du laddar hem en wad-fil eller konverterar till en wad-fil så heter filen pldecal.wad.

Ändra det namnet till tempdecal.wad annars funkar det inte. VIKTIGT

För dig som spelar 1.6 genom steam: Lägg din wad-fil i mappen Den här datorn/Lokal disk (C:)/Valve/Steam/SteamApps/Dit t användarnamn i steam/Counter-Strike/cstrike/.

Radera sedan filen Custom.hpk, och skrivskydda din wad-fil.

För dig som spelar Condition Zero genom steam: Lägg din wad-fil i mappen Den här datorn/Lokal disk (C:)/Valve/Steam/SteamApps/Dit t användarnamn i steam/Condition Zero/czero/.

Radera sedan filen Custom.hpk, och skrivskydda din wad-fil.

Creds till Yostakka.

emil_91, du kan ju testa fixa ett fusk.. på t.e.x www.mirc-scripts.de (låt inte namnet lura dig, det finns fusk där.) Om du är nybörjare på fusk rekommenderar jag ett enkelt opengl32 fusk, som ger dig wallhack och vita väggar, alt. smoke-flash removal.

@Add3 igen. Enkelt, starta steam, ladda hem "dedicated server", finns i "Games" listan, och sen är det bara starta det, så har du en egen server uppe och kör...

Enklare kan det inte bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor