Cortez Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 en fråga... var hittar man lan versionen av cs 1.6 som man inte behöver instalera stream till? http://www.cs-nonsteam.tk/ Download... du hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Vilket program är bäst för att göra cs-barnor? Har använt Hamer Editor och WorldCraft förut. Dom är nästan likadana. Men det är två gamla versioner. Var kan man hitta nyare program/versioner? Och vilket program i så fall? ---------------- testade akimbots och dom sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men kan nån snälla lägga upp Counter-Strike mappen!! den till steam! så ja kan börja lira de e du som e trög... men serriöst.. CS och Half-life e inte reggat på ditt account!! Har du skapat ett nytt account eller nåt? Det har iaf. försvunnigt.. Testa ett annat account med en reggad CD-key så ska det nog funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) nån som har lust att lira? Redigerad 6 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) nån som har lust att lira? Jag! EDIT: Oops lite sent kollade inte datumet Redigerad 7 november, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 CS NU!! kr4xx.mine.nu:27010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Idag skrevs det om CS i DN(Dagens Nyheter). Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 cs ramsa : Gud som haver CS kär, Se till dig som n00big är, Var du än på banan trampar, Står nån jävel där å campar, Lyckan kommer lyckan går, Sen på tangentbordet du slår!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Jag har nyss installerat CS på min dator och är ny spelare men när jag försöker spela så går det inte. Jag trycker på Quickstart i meny men sen står det att min version är gammal. Jag har version 1.3.0.0, är det en gammal version. Var laddar man ner den senaste versionen? Jag har provat att köra Sierras uppdateringsprogram för att uppdatera CS men det står att mitt CS är "up to date". Det senaste jag har gjort är att jag har laddat ner "Steam", det verkar krångligt och jag vet inte hur det funkar. Jag vill ladda ner den senaste patchen (1.6) utan att använda steam. Är det något annat jag behöver fixa innan jag kan spela mitt CS? Jag har 56 kbits modem, funkar verkligen cs med min uppkoppling? PS: Vad är CS Source? Jag fick mitt CS när jag köpte Halflife Generation men då har jag väl inte CS Source? Redigerad 14 november, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 tanka härifråndcplusplus men du måste ladda hem fildelmigsprogramet först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) tanka härifråndcplusplus men du måste ladda hem fildelmigsprogramet först Va f*n tror du att du håller på med eller? -- Du laddar ner steam från Steampowered.com. Sen installerar du steam. Sen skapar du ett konto där du registrerar din cs-nyckel Kör järnet! Edit; du måste köra steam om du vill ha CS 1.6 lagligt Redigerad 14 november, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 I'm 100 percent clean from any sort of cheat a.k.a 'hacks' when I play CS, I'm elitepro. player who play at least 50 hours a day, I'm listening to Linkin' Park 'n I loooooove cs.....(not) mmmhhmhmhmhmmm FuriousSP Wallhack. Dock spelar typ aldrig cs numer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Va f*n tror du att du håller på med eller? -- Du laddar ner steam från Steampowered.com. Sen installerar du steam. Sen skapar du ett konto där du registrerar din cs-nyckel Kör järnet! Edit; du måste köra steam om du vill ha CS 1.6 lagligt Bättre om han tankar det från en svensk sida, tex fragzone.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Ok. Mitt stora problem är att cs-nyckeln är stulen av min klasskamrat. Det var för något eller några år sedan då jag lånade ut min cs-nyckel till honom, jag hade inga planer att spela cs själv då. Då har ju han installerat och registrerat steam med min cs-nyckel. När jag försökte registrera mitt CS i steam så står det att ett annat konto redan har mitt cs registrerat. Vad ska jag göra!? PS: Nu provar jag att ladda ner 1.5 patchen från fileplanet, kan jag köra med 1.5? Redigerad 15 november, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 nån som vet hur man kan lägga in egna tags, tex. en naken brud sen hur skapar man en egen server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag undrar hur man WallHackar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag blev bannad från en n00b server för jag hade för många frags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 nån som vet hur man kan lägga in egna tags, tex. en naken brud sen hur skapar man en egen server? Det finns många folk som gärna vill ha egna spray logos i cs. För att kunna göra det finns det två alternativ. Antingen laddar man hem en färdig bild att bara lägga i en speciell mapp, eller laddar man hem ett program och konverterar egna bmp-filer och lägger i en speciell mapp. På hemsidan http://www.spraylogos.de finns det både färdiga logos i wad-format och program man laddar hem för att konvertera filer till wad. Ett rekommenderat program att konvertera bmp-filer till wad-filer är HLC (HalfLife Logo Creator). VIKTIGT När du laddar hem en wad-fil eller konverterar till en wad-fil så heter filen pldecal.wad. Ändra det namnet till tempdecal.wad annars funkar det inte. VIKTIGT För dig som spelar 1.6 genom steam: Lägg din wad-fil i mappen Den här datorn/Lokal disk (C:)/Valve/Steam/SteamApps/Dit t användarnamn i steam/Counter-Strike/cstrike/. Radera sedan filen Custom.hpk, och skrivskydda din wad-fil. För dig som spelar Condition Zero genom steam: Lägg din wad-fil i mappen Den här datorn/Lokal disk (C:)/Valve/Steam/SteamApps/Dit t användarnamn i steam/Condition Zero/czero/. Radera sedan filen Custom.hpk, och skrivskydda din wad-fil. Creds till Yostakka. emil_91, du kan ju testa fixa ett fusk.. på t.e.x www.mirc-scripts.de (låt inte namnet lura dig, det finns fusk där.) Om du är nybörjare på fusk rekommenderar jag ett enkelt opengl32 fusk, som ger dig wallhack och vita väggar, alt. smoke-flash removal. @Add3 igen. Enkelt, starta steam, ladda hem "dedicated server", finns i "Games" listan, och sen är det bara starta det, så har du en egen server uppe och kör... Enklare kan det inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ok tack för infon Cortez men allstå jag har fixat en server men ingen hittar den vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Den här saken kom upp strax efter att jag hade plantat bomben på dust2. Jag har aldrig sett den förut. Nån som kan säga vad det är? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/cstrike.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts