Visa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 de e just de de inte gör! ja e inloggad i mitt acount, men ingen mapp! Starta ett spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 yey nu har ja iaf mappen, vill nån kanske skicka CS mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 yey nu har ja iaf mappen, vill nån kanske skicka CS mappen? steamapps\*accountname*\counter-strike kommer när du startar cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vet nån vad kommandot för att snabbare byta vapen är? tror att det är hl_fastswitch 1 men det funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vet nån vad kommandot för att snabbare byta vapen är? tror att det är hl_fastswitch 1 men det funkar ej cl_fastswitch 1 tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 hud_fastswitch 1 är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) jajjamen edit: lira nu?? Redigerad 20 oktober, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 steamapps\*accountname*\counter-strike kommer när du startar cs men!! e du trög eller? ja säger att ja inte får cs med i steam...! kolla bild så kanske nån fattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 När jag installerade CS från Half Life Generation kunde man utöka installationen med några mods (till exempel Wanted!, Firearms och Redemption) som jag också installerade. Nu när jag har flyttat över CS till Steam kan jag inte se de här spelen i menyn så jag undrar, följde de med när CS-installationen kopierades över till Steam (hur kommer jag åt dem i så fall?) eller måste jag installera dem på nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Finns det någon bra cs sida från Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Finns det någon bra cs sida från Sverige Nej, dock en massa med whiners. *VARNING* Joina inte dessa forum *VARNING* www.fragbite.com www.gamingeye.com www.counter-strike.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Man är två lag, terrorister och antiterrorister, som ska förgöra varandra under korta matcher som varar i några minuter. Man kan köpa vapen och tillbehör vid basen. De flesta banorna har nån form av uppgift för båda lagen, t.e.x Bomb Defuse som innebär att terroristerna ska "planta" en bomb nånstans på banan och antiterroristerna ska desarmera den. I Hostage Rescue ska antiterroristerna rädda gisslan som terroristerna tagit till fånga. Det finns även en spelvariant där terroristerna ska döda en betydelsefull person som skyddas av antiterroristerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det var ett givande inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 men kan nån snälla lägga upp Counter-Strike mappen!! den till steam! så ja kan börja lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 men kan nån snälla lägga upp Counter-Strike mappen!! den till steam! så ja kan börja lira Du måste ju köpa CS först eller iallafall lägga in din CD-Key i steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Du måste ju köpa CS först eller iallafall lägga in din CD-Key i steam man köper en HL key.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Omg.. Det sitter i hela kroppen.. Lirade lite public i förrgår.. typ stats 0 - 12 sen bytte dom bana, vem hade stats 12 - 4 då va?! hehe, så kan det gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vad skriver man för att ändra gravityn? Bra bots sida? Nuclearbox? Akimbots? Finns det fusk (inte ogc)? (tänkte äga några på skoj. jag är ingen regelbunden fuskare!) ...till 1.6! ------------------ CS-känslan i Source är förstörd!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vad skriver man för att ändra gravityn? Bra bots sida? Nuclearbox? Akimbots? Finns det fusk (inte ogc)? (tänkte äga några på skoj. jag är ingen regelbunden fuskare!) ...till 1.6! ------------------ CS-känslan i Source är förstörd!! sv_gravity nånting... 800 är standard. Om det inte är listen, så är det rcon sv_gravity 800. Ju lägre grav desto högre kan du hoppa men du kommer inte ner speciellt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 en fråga... var hittar man lan versionen av cs 1.6 som man inte behöver instalera stream till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts