Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

När jag installerade CS från Half Life Generation kunde man utöka installationen med några mods (till exempel Wanted!, Firearms och Redemption) som jag också installerade. Nu när jag har flyttat över CS till Steam kan jag inte se de här spelen i menyn så jag undrar, följde de med när CS-installationen kopierades över till Steam (hur kommer jag åt dem i så fall?) eller måste jag installera dem på nytt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man är två lag, terrorister och antiterrorister, som ska förgöra varandra under korta matcher som varar i några minuter. Man kan köpa vapen och tillbehör vid basen. De flesta banorna har nån form av uppgift för båda lagen, t.e.x Bomb Defuse som innebär att terroristerna ska "planta" en bomb nånstans på banan och antiterroristerna ska desarmera den. I Hostage Rescue ska antiterroristerna rädda gisslan som terroristerna tagit till fånga. Det finns även en spelvariant där terroristerna ska döda en betydelsefull person som skyddas av antiterroristerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skriver man för att ändra gravityn?

Bra bots sida? Nuclearbox? Akimbots?

Finns det fusk (inte ogc)? (tänkte äga några på skoj. jag är ingen regelbunden fuskare!)

...till 1.6!

------------------

CS-känslan i Source är förstörd!!

sv_gravity nånting...

800 är standard. Om det inte är listen, så är det rcon sv_gravity 800. Ju lägre grav desto högre kan du hoppa men du kommer inte ner speciellt fort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor