priZma Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nähä va den verkligen fake (:!!! Alltså, cs spelare är kåta i att fuska och faka, väx upp! (Inget personligt till någon på det här forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Finare CS: S modeller Om du har för mycket FPS i CS: S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 när jag spelar in demo i cs och sen ska kolla på den så går den typ i 650 km/h så ja hinner inte se något, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 dra ner lite på speeden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 dra ner lite på speeden? Och hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu när CSS och den här Ragdoll Fysiken har släppts så tror jag att man kommer kunna göra/köra nya sorters banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 När jag spelar in demo i cs och sen ska kolla på den så går den typ i 650 km/h så ja hinner inte se något, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 När jag spelar in demo i cs och sen ska kolla på den så går den typ i 650 km/h så ja hinner inte se något, vad ska jag göra? kolla växelspakarna eller avgaspedalen? haha skoja, nej men det låter som att det är någon konflikt mellan inspelningen och datan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 när ja installerar steam så får ja inte cs till!! sen om ja kollar i SteamApps så finns ingen mapp med mitt användarnamn på! detta e allt som visas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 När jag installera mitt steam idag funka det inte. Jag trycker på my games sen när jag trycker på cs så kommer det upp en liten ruta som det står att att jag kan spela om 1 timme ca. vad är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) När jag installera mitt steam idag funka det inte. Jag trycker på my games sen när jag trycker på cs så kommer det upp en liten ruta som det står att att jag kan spela om 1 timme ca. vad är fel. Du måste uppdatera ditt cs..(doh!) @Bobbo: Det finns ett kommando för att spelningen ska gå snabbare och långsammare vid demos. Ska se om jag hittar det. *EDIT* Hittade. host_framerate 0 Skriv det i console när du spelar demot så borde det gå i normalfart. @xstreem - Jag skulle ha installerat om i alla fall. Redigerad 17 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 när ja installerar steam så får ja inte cs till!! sen om ja kollar i SteamApps så finns ingen mapp med mitt användarnamn på! detta e allt som visas! du ska logga in på din användare och starta CS, då kommer Steamapps fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Man jag har ju gjort allt det där??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Man jag har ju gjort allt det där??? har du tagit steaminstall_cs som e 376mb eller bara steaminstall som e 0.5? det verkar som inte cs finns installerat.. och då måste du tanka det, därför det står 1tim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 du ska logga in på din användare och starta CS, då kommer Steamapps fram men ja har redan loggat in på min användare, och ja har redan installerat steaminstallen med CS, men skitet funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 För er som är lite nyfikna på hur våran allas de_aztec ser ut så har jag varit så snäll och tagit screenshots runt hela banan Look at the god damn link down there, you see it? Aztec.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 men vill nån kanske hjälpa mig med mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 när ja installerar steam så får ja inte cs till!! sen om ja kollar i SteamApps så finns ingen mapp med mitt användarnamn på! om du loggar med ditt account så skapas en mapp med ditt username!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Varför är det helt hackigt óch fyrkantigt på mitt steam det går inte att byta så det blir fint?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) om du loggar med ditt account så skapas en mapp med ditt username!!! de e just de de inte gör! ja e inloggad i mitt acount, men ingen mapp! Redigerad 20 oktober, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts