Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 ok jag har problem med en sak. jag e klar med min bana hur ska man göra? när jag sparar min bana så blir det helt konstigt format du måste testköra den för att den ska sparas i rätt format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 du måste testköra den för att den ska sparas i rätt format hur testkör jag den? Är det de med to world eller? om det är den så händer inget när jag klickar på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 ska vara f9 på tangentbordet tror jag men en massa inställningar krävs och jag kommer inte ihåg mycket av mina gulddagar i WC-ankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) ska vara f9 på tangentbordet tror jag men en massa inställningar krävs och jag kommer inte ihåg mycket av mina gulddagar i WC-ankan måste man ha halflife för att de ska funge jag har cz och cs1.6ra? Redigerad 30 september, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 jag vet inte, jag byggde banor på 1.5 tiden men jag tror man ska kunna ställa in vilket program den ska starta i t.ex cs,dod,hl osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jag har problem att starta banan klickar på "Run map" så står det : ** Executing... ** Command: Change Directory ** Parameters: F:\Half-life The command failed. Windows reported the error: "No such file or directory" jag tror jag ska ställa in inställningarna på bilden nedanför men jag vet inte hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 hämta Zoner's Half-Life Tools (ZHLT) och så ska "game Eecutable" peka till hl.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 hämta Zoner's Half-Life Tools (ZHLT) och så ska "game Eecutable" peka till hl.exe var kan jag hitta de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 var kan jag hitta de? På länkarna jag gav dig, leveldesign.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 inte fatt ja inte gillar cs men varför pinna den ?? kan man jöö lika gärna pinna en bajs-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 inte fatt ja inte gillar cs men varför pinna den ?? kan man jöö lika gärna pinna en bajs-topic Haha, så sant så sant. Fölåt CS-nördar, ska inte skriva här mer men när jag såg detta blev jag tvungen (inge tjafs nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 inte fatt ja inte gillar cs men varför pinna den ?? kan man jöö lika gärna pinna en bajs-topic Låååååångt innan du kom till forumet fanns det en massa CS-topicar, det tyckte inte vår admin om så han pinnade en "Officiell" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 hjälp behöver cs:cz hjälp när jag ska kolla på alla servers så står det couldnt connect to master game server to retrive list och nu när jag skriver detta så kommer jag på att steam kanske e nere men skulle inte tro det om ni kan hjälpa mig så blir jag jätte glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 hjälp behöver cs:cz hjälp när jag ska kolla på alla servers så står det couldnt connect to master game server to retrive list och nu när jag skriver detta så kommer jag på att steam kanske e nere men skulle inte tro det om ni kan hjälpa mig så blir jag jätte glad Testat startat om Steam? Har haft problemet själv förut, startade bara om Steam och det funkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 wwwiiieee tusentusentusentusentusen tack! och för att detta inte ska klassas som spam så berrätar jag att jag var på lan med 11 andra kompisar. rätt så hyffsat med wc3 cs ut 2004 medmerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Låååååångt innan du kom till forumet fanns det en massa CS-topicar, det tyckte inte vår admin om så han pinnade en "Officiell" ojojoj tyckte bara de va lite onödigt me en pinnad cs-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ojojoj tyckte bara de va lite onödigt me en pinnad cs-topic Och jag tyckte de var lite onödigt att du skulle skriva i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Well well, nu är jag den första på ett tag att skriva i den här topicen. Folk som inte sett den, kan ju trycka här Handlar om helt otroliga frags. Och tyvärr är filmen fake. Men men, vad ska man göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Well well, nu är jag den första på ett tag att skriva i den här topicen. Folk som inte sett den, kan ju trycka här Handlar om helt otroliga frags. Och tyvärr är filmen fake. Men men, vad ska man göra. Nähä va den verkligen fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 haha.. fan va grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts