Meller Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Hoppas du blir bannad. Nu sårar du mina känslor :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Hoppas du blir bannad. tror det är många mer som inte gillar dig bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 tror det är många mer som inte gillar dig bara så du vet Jasså? Just nu kan jag bara komma på dig och Kung-f00d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Men glöm inte lilla mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jasså? Just nu kan jag bara komma på dig och Kung-f00d. Nej jag gillar inte dig du börjar snacka skit om min mamma för jag säger att din låt var dålig... lär dig ta kritik. ontopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) om du hatar cs kan du väll låta bli och skriva här i så du inte förstör för dom andra? Förstöra?? jag som trodde det här var ett forum... Redigerad 28 september, 2004 av priZma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Förstöra?? jag som trodde det här var ett forum... Ge mig en anledning till varför jag skulle bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Ge mig en anledning till varför jag skulle bli bannad. va fan snackar du om? vart nog lite fel här...fast jag vill veta varfördu vill ha Meller bannad? Redigerad 28 september, 2004 av priZma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 va fan snackar du om? vart nog lite fel här... Jaaadå, nu när du ändrat ditt meddelande över, så är det dags att byta åsikt va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jaaadå, nu när du ändrat ditt meddelande över, så är det dags att byta åsikt va. Byta åsikt? Har absolut inte bytt åsikt skrev bara fel i 1 minut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 någon som vet något program man kan göra banor med och var jag kan hitta de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 någon som vet något program man kan göra banor med och var jag kan hitta de?? Här... Du borde läsa någon tutorial där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) leveldesign.nu http://www.halflife.nu/worldcraft/ Redigerad 29 september, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 öööh guide till WC? no offence men hur svårt är det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 jag har problem varför kan man inte dra ut blocks när man har i 3Dkamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 fööööör att man inte kan det! man måste ha nån av dom andra vinklarna.... omg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 ok. har en fråga till var/hur sätter man ut var spelarna ska börja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 om du har satt in en en objekt lista så ska du sälja att sätta in öööh nånting med playerstart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) ok jag har problem med en sak. jag e klar med min bana hur ska man göra? när jag sparar min bana så blir det helt konstigt format Redigerad 30 september, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 ok jag har problem med en sak. jag e klar med min bana hur ska man göra? när jag sparar min bana så blir det helt konstigt format Men... Byt format då! Byt till det formatet som dom andra CS banorna är sparade till (bsp).. Byt namn på filen till Vadsomhelst.bsp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts