Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs!

Ville bara säga de...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs!  Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs!

Ville bara säga de...

Ooooooookej.. :)

@ Curly 4 posts uppåt.

Det går att lira 1.5 fortfarande över nätet, dock inte med WON, fast med steam-nätverket. :rolleyes:

Om du nu vet vad third-party games är. :D

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. hur fan gör man då? (CZ över internet)

2. kan nån länka/tipsa om nån bra/rolig cs-film?

;)

Jag har en cs film på gång! :P

Den borde du tanka :rolleyes:

Håller på att sammla klipp så ifall ni vill möta våran clan så kan ni adda mig på msn så snackar vi mer

MSN:dennism_90@hotmail.com

Redigerad av comfy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt CS 1.6 funkar inte, det funkade förut..

När jag har gått in på spelet och sen gått in på en server och den där mätaren "Verifying and Downloading Resources" gått i top och "Precaching Resources-mätaren" har kommit fram så stängs CS av, Kan vara servern eller banan gentemot mig som inte funkar, men ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor