Curly Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 1.5 eller 1.6?? har bara 1.5 (:!!! Blir väl lite svårt då inte 1.5 går att spela över internet längre (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 mitt CS har nån slags egen vilja, jag är "kicked" från ungefär 90% av alla servers for no reason och när jag connectar till nån annan så hoppar den ut till menyn eller så står det "bad file" några idéer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Du har väll en elak fil igång eller i din steam mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Ville bara säga de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Hata cs! Ville bara säga de... Ooooooookej.. @ Curly 4 posts uppåt. Det går att lira 1.5 fortfarande över nätet, dock inte med WON, fast med steam-nätverket. Om du nu vet vad third-party games är. Redigerad 20 september, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 JAG GILLAR CS OCH CS:CZ OCH INGEN KAN SÄGA NÅGOT FÖR ATT ÄNDRA DET ville bara säga det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 JAG GILLAR CS OCH CS:CZ OCH INGEN KAN SÄGA NÅGOT FÖR ATT ÄNDRA DET ville bara säga det... Okdå alla tycker ju som dom vill, jag tycker att de är ett värdelöst spel och du tycker de är kul, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 hum.. kan man lira CZ över internet som vanliga Cs 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 hum.. kan man lira CZ över internet som vanliga Cs 1.6? Jopp det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jopp det kan man och det är mycket coolare, TEAM1 server e svinbra spela på den du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 1. hur fan gör man då? (CZ över internet) 2. kan nån länka/tipsa om nån bra/rolig cs-film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) 1. hur fan gör man då? (CZ över internet) 2. kan nån länka/tipsa om nån bra/rolig cs-film? Jag har en cs film på gång! Den borde du tanka Håller på att sammla klipp så ifall ni vill möta våran clan så kan ni adda mig på msn så snackar vi mer MSN:dennism_90@hotmail.com Redigerad 21 september, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 har nån lust att lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) ifall ni vill lira in på 193.150.242.110 pass 123 Redigerad 21 september, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Mitt CS 1.6 funkar inte, det funkade förut.. När jag har gått in på spelet och sen gått in på en server och den där mätaren "Verifying and Downloading Resources" gått i top och "Precaching Resources-mätaren" har kommit fram så stängs CS av, Kan vara servern eller banan gentemot mig som inte funkar, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jopp det kan man Hur spelar man Condition Zero över nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) 1. man köper spelet 2. man installerar spelet 3. man startar spelet 4. man trycker på fins servers 5. man joinar en server 6. om su gjort som jag skrivit så har du nog listat ut hur man spelar Redigerad 22 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 1. Köper spelet 2. Installerar spelet 3. Tryck på ikonen "Play using Steam" 4. Följ instruktionerna! 5. Starta nu Steam 6. Sen trycker du "Play Games" 7. Färdigt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 En kunglig csfilm: Gammal men ändå bra hähä, deflesta har nog sett den: (Det där är min version av en äkta csspelare hehehe) pwned.nl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts