Green_Goblin Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 nån som vill lira??? Jag creatar iallafall inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jaja men vet du varför _cl_saken e konstig? :'( ta bort _cl_autowepswitch 1 från autoexec.cfg ifal det inte står nånting om _cl_autowepswitch så skriv in _cl_autowepswitch "0" men varför har du en krånglig autoexec.cfg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 ta bort _cl_autowepswitch 1 från autoexec.cfg ifal det inte står nånting om _cl_autowepswitch så skriv in _cl_autowepswitch "0" men varför har du en krånglig autoexec.cfg ? Jag har skrivit _cl_autowepswitch "0" men det funkar inte! Du ska se hur jag styr Q=Ladda om Mouse2=Switcha vapen Mouse 3=Secondary fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) kan man fortfarande spela CS Source? :">´ (ja har condition zero) Redigerad 29 augusti, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Nu vill jag spela, var så goda att adda mig på min msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag har skrivit _cl_autowepswitch "0" men det funkar inte! Du ska se hur jag styr Q=Ladda om Mouse2=Switcha vapen Mouse 3=Secondary fire hmm.. konstigt att det inte funkar för dig med autowepswitch själv har jag dessa knappar: mouse2 "+jump" space "+attack2" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Oj jäklar! Låter nästan skönt att swappa vapen på Mouse 3 hehe även om jag inte lirar cs men låter skönt ändå! ska genast testa i Raven Shield! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 kan man spela CS Source fortfarande eller va det bara "test" i några timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 ja vet inte men det ska man ju inte? Jag gjorde det och se skrev jag bara in min CS CD-nyckel och då installerades CS 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Oj jäklar! Låter nästan skönt att swappa vapen på Mouse 3 hehe även om jag inte lirar cs men låter skönt ändå! ska genast testa i Raven Shield! Öh vad använder du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) Öh vad använder du då? mwheelup och mwheeldown e bindade till invprev osv.. tror confy menar att hans mouse3 e bindad till lastinv alltså fastswitch!! det är ju siffrorna och fastswitch som ger om man ska va snabb!! nån som vill lira nu? edit: sen tycker jag det är SK*Tjobbigt att använda scrollen till vapenbyte.. då måste man trycka 1gång på musen innan den switchar till vapnet! precis som om man skulle ha hud_fastswitch 0 Redigerad 4 september, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 ingen som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 ingen som vill lira? Jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Jag... hm.. ok! fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 hm.. ok! fler? JAG!!! MEN LITE sent kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 (redigerad) Mitt condition zero har slutat fungera på steam. Det fungerade förut, men sen så installerade jag om steam, och då slutade det att fungera. Det slutar ladda efter en stund. vet någon hur man kan fixa det? Har testat installera om det ca 4 gånger, men det fungerar ändå inte. :'( *edit, var monitorn. ( ) Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 (redigerad) Har half-life game of the year edition. Fixade senaste patchen och tryckte download 1.6 på counter-strike.net och ladda ner steam. Det står bara half life 2, condition zero. jag kan inrte spela utan de vill att jag ska köpa en massa Varför funkar det inte :'( Redigerad 14 september, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Har half-life game of the year edition. Fixade senaste patchen och tryckte download 1.6 på counter-strike.net och ladda ner steam. Det står bara half life 2, condition zero. jag kan inrte spela utan de vill att jag ska köpa en massa Varför funkar det inte :'( Gå in på "Browse Games", sen INDIVIDUAL GAMES sen "Click for purchase options" bredvid Half-Life.. Sen "Register a product I already own" längst ner.. Är inte säker på att man måste gå in på INDIVIDUAL GAMES O Half-Life först.. Jag vill gärna veta om det funkar efter att du har gjort det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 cs nu (:!!! 207.173.177.11:27010 eller 207.173.177.12:27010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 1.5 eller 1.6?? har bara 1.5 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts