Deltanator Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload1/3_knifes.JPG Denna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Äsch, bara realbots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Deltanator: Nice, men du ska se när jag tog fem pers me kniv i rad. Har spelat in på video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 NÅN SOM VILL SPEla i kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 men M60 é väl lite för stor för att gå omkring me? Men de borde finnas M16.. E du seg eller?? Paran e större än m60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 E du seg eller?? Paran e större än m60. Nej det är den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 ingen som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 (redigerad) Jag vem creatar ip? Redigerad 11 april, 2003 av kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 vet inte jag kanske creatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ip du creatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 E du seg eller?? Paran e större än m60. m60 är en stor kraftig kulspruta, jag är inte säker men jag tror att man ligger med den eller så har men den lutande mot någonting . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 m60 är en stor kraftig kulspruta, jag är inte säker men jag tror att man ligger med den eller så har men den lutande mot någonting . ok.... Nu vet man vad du gör på dagarna... Nä men allvarligt, Det finns ett litet "stöd" vid pipan typ, och man kan säga att den inte direkt är till för att springa omkring med. *SNIPER* typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 ok.... Nu vet man vad du gör på dagarna... Nä men allvarligt, Det finns ett litet "stöd" vid pipan typ, och man kan säga att den inte direkt är till för att springa omkring med. *SNIPER* typ... Hmmm... med tanke på att den tanken var det som första som slog dig, så undrar jag vad du brukar tänka på . Sen så glömde jag den tilla pipan iochförsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 M60 är lite större än M249 PARA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 hur gör man egna banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 hur gör man egna banor? Detta verktyg tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Japp det är det programet. Worldcraft heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ja vill lära mig spela! Hur byter man vapen i CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ja vill lära mig spela! Hur byter man vapen i CS? allt står där man ställer in kontrollerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ja vill lära mig spela! Hur byter man vapen i CS? 12345 Byter man vapen med Ctrl duckar man med A går man <==== D går man ===> W går man framåt S går man bakåt.Om du undrar hur man köper vapen gör du det i början tryck B för att få upp en meny välj en av dom altenativen den sort du vill av pistol när du köp vapnet måste du köpa prim ammo som står 3:e längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts