Mikolan Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ni vet att nu på steam så kan man tanka betan av Counter-Strike med hl2 motorn... Inget warez jag lovar...ligger på steam news... Bara för dem som har Condition Zero eller Hl2 Ticket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nån med 1.6 som kan prova om servern 192.168.0.120:8000 funkar? Jag kanske är lite sent ute men det där är ett LAN ip! www.whatismyip.com en liten påminnesle till alla: skriv sv_lan 0 när ni creatat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nån som vill lira 21:00....nån som creatar en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Nån som vill lira 21:00....nån som creatar en server? lira cs eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 okej...adda mig på msn.. tim_thornberg@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 okej...adda mig på msn.. tim_thornberg@hotmail.com mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 jag kan va´med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 vet inte om ja ska lira, kanske ska lira NS istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 okej...adda mig på msn.. tim_thornberg@hotmail.com JAG vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Lira lite imorgon kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 lirade precis CS Source...fan vad ägande spel....ragdoll fysiken är underbar och när blodet stänker på väggen och dränker gubben ...gud vad jag älskar det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 lirade precis CS Source...fan vad ägande spel....ragdoll fysiken är underbar och när blodet stänker på väggen och dränker gubben ...gud vad jag älskar det spelet konstigt att det hackars som fan med geforce 2 och 2.6 ghz för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag har: AMD Athlon 2800+ DDR-DIMM 512 [400-MHz] Geforce 4 FX 5600 256 Jag märker nått småhack då och då....men spelet flyter på bra ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Nån som vill spela?? Fast vilket spel?? Source eller 1.6?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Way points till Rats banorna...... nån som vet eller har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Någon som vet hur man lägger in egna klottrings bilder? (tilll CZ men det borde vara lika dant som de gamla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 först måste du ha hl logo creator.. sen infogar du din bild och gör en .wad fil! byt namn på filen till temdecal.wad, skrivskydda den och in i cstrike mappen! nån som lirar lite 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 först måste du ha hl logo creator.. sen infogar du din bild och gör en .wad fil! byt namn på filen till temdecal.wad, skrivskydda den och in i cstrike mappen! nån som lirar lite 1.6? JAG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Var ligger själva CS då jag bara registrerar CD nyckeln från 1.5 genom Steam programet? För det måste ju ligga nånstans på datorn för att det går ju att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 C:/**/Steam/Games/cstrike ... om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts