Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Thanks to Planet Half Life for digging up this statement by Valve's Greg Coomer posted on the Half Life 2.net forums that reveals Valve's plans to, "make the CS:S beta open to people who have an ATI coupon, probably at the same time that it's made available to those who own CZ."

Dags att leta upp era kuponger! Stel t.ex :P

:shifty: Mohahaha!

Får nog bli att skicka efter då.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din jävla nolla.  Nu ska jag bevisa hur dum du är.

1 . 90% av din text nedan var stavfel. Du stavade också order "Fett" fel, fett har inget med spel att göra överhuvudtaget. Man smörjer in fett i en stekpanna när man ska göra t.ex hamburgare

2 . Det finns ganska många funktioner på CS, du har trodligen alldrig lirar det.

3 . Du är säkert ett barn, ett barn som inte kan Svenska.

End of story.

Nu ska jag bevisa hur dum du är!

1. Man kan säga fet istället för fett. Fett är även ett sk slangord ifall du har missat det.

2. CS har faktiskt inte så många funktioner.

3. Och om han är ett barn? Är du en bättre människa för att du år några år äldre än honom? Hur idiotiskt är det inte att kränka ner på ett "barn" att han stavar dåligt? jag säger då det...

Redigerad av Mr_Nitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din jävla nolla. Nu ska jag bevisa hur dum du är.

1 . 90% av din text nedan var stavfel. Du stavade också order "Fett" fel, fett har inget med spel att göra överhuvudtaget. Man smörjer in fett i en stekpanna när man ska göra t.ex hamburgare

2 . Det finns ganska många funktioner på CS, du har trodligen alldrig lirar det.

3 . Du är säkert ett barn, ett barn som inte kan Svenska.

End of story.

Alltså du har ju typ seriösa problem Zitch, har sett flera inlägg där du överreagerar utan anledning...

Och får inte den där snubben tycka att det du tycker är världens bästa spel suger?

Jag tycker också cs suger ska du inte börja skrika och hötta med fingrarna mot mig också och tro att du är nån himmla gangster :unsure:

Ta det lugnt och sluta skrika och flabba runt och kränka folk... dom är ju inte dumma mot dig så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag bevisa hur dum du är!

1. Man kan säga fet istället för fett. Fett är även ett sk slangord ifall du har missat det.

2. CS har faktiskt inte så många funktioner.

3. Och om han är ett barn? Är du en bättre människa för att du år några år äldre än honom? Hur idiotiskt är det inte att kränka ner på ett "barn" att han stavar dåligt? jag säger då det...

Nettan rules :D

inte spelat cs på länge..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag skjuter med pistol blir det en kort fördröjning från att jag klickar med musen tills att skottet avfyras.. är det så för er med? :D

Edit: kom på vad det var, hade ändrat en inställning för ljudet i kontrollpanelen. :">

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag skjuter med pistol blir det en kort fördröjning från att jag klickar med musen tills att skottet avfyras.. är det så för er med? >_<

Edit: kom på vad det var, hade ändrat en inställning för ljudet i kontrollpanelen. :">

ehehehehe :P

... :"> Finns ju en modd till HL också som heter Hostile Intent typ som cs fast lite verkligare ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor