Green_Goblin Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Fan vad långa ben CounterTerrorist har på den där bilden med MP5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Fan vad långa ben CounterTerrorist har på den där bilden med MP5. Dom kanske skämdes över sina korta ben och gick till ica och förlängde dom? Det kommer 10 Augusti, hmm, can't wait Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 18 dagar innan min födelsedag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Thanks to Planet Half Life for digging up this statement by Valve's Greg Coomer posted on the Half Life 2.net forums that reveals Valve's plans to, "make the CS:S beta open to people who have an ATI coupon, probably at the same time that it's made available to those who own CZ." Dags att leta upp era kuponger! Stel t.ex Mohahaha! Får nog bli att skicka efter då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 jag vill ha NU!!! *skrika* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Blää, WON Servarna börjar läggas ner idag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 NOOO. I love you WON allways!!! :'( Dont die on me now! AAHHH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) Din jävla nolla. Nu ska jag bevisa hur dum du är. 1 . 90% av din text nedan var stavfel. Du stavade också order "Fett" fel, fett har inget med spel att göra överhuvudtaget. Man smörjer in fett i en stekpanna när man ska göra t.ex hamburgare 2 . Det finns ganska många funktioner på CS, du har trodligen alldrig lirar det. 3 . Du är säkert ett barn, ett barn som inte kan Svenska. End of story. Nu ska jag bevisa hur dum du är! 1. Man kan säga fet istället för fett. Fett är även ett sk slangord ifall du har missat det. 2. CS har faktiskt inte så många funktioner. 3. Och om han är ett barn? Är du en bättre människa för att du år några år äldre än honom? Hur idiotiskt är det inte att kränka ner på ett "barn" att han stavar dåligt? jag säger då det... Redigerad 1 augusti, 2004 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Vem såg CPL matchen igårkväll? SK vs EYE??? trodde att SK skulle vinna i början när de stod 4-0...men se så fel man kan ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Vem såg CPL matchen igårkväll? SK vs EYE??? trodde att SK skulle vinna i början när de stod 4-0...men se så fel man kan ha jag gjorde det! såg du Iskalls pikkarunda som ct!!! så jävla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jag gjorde det! såg du Iskalls pikkarunda som ct!!! så jävla skön! ehm...tror inte de...ja missa nog den :'( tycker de e modigt av EYE att gå me i CPL utan sponsorer o betala allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 ehm...tror inte de...ja missa nog den :'( tycker de e modigt av EYE att gå me i CPL utan sponsorer o betala allt Tanka HLTV demon från fragbite.com och kolla E det nån som har clan förresten! In i #Gamingzone.swe och utmana oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Din jävla nolla. Nu ska jag bevisa hur dum du är. 1 . 90% av din text nedan var stavfel. Du stavade också order "Fett" fel, fett har inget med spel att göra överhuvudtaget. Man smörjer in fett i en stekpanna när man ska göra t.ex hamburgare 2 . Det finns ganska många funktioner på CS, du har trodligen alldrig lirar det. 3 . Du är säkert ett barn, ett barn som inte kan Svenska. End of story. Alltså du har ju typ seriösa problem Zitch, har sett flera inlägg där du överreagerar utan anledning... Och får inte den där snubben tycka att det du tycker är världens bästa spel suger? Jag tycker också cs suger ska du inte börja skrika och hötta med fingrarna mot mig också och tro att du är nån himmla gangster Ta det lugnt och sluta skrika och flabba runt och kränka folk... dom är ju inte dumma mot dig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Nu ska jag bevisa hur dum du är! 1. Man kan säga fet istället för fett. Fett är även ett sk slangord ifall du har missat det. 2. CS har faktiskt inte så många funktioner. 3. Och om han är ett barn? Är du en bättre människa för att du år några år äldre än honom? Hur idiotiskt är det inte att kränka ner på ett "barn" att han stavar dåligt? jag säger då det... Nettan rules inte spelat cs på länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) När jag skjuter med pistol blir det en kort fördröjning från att jag klickar med musen tills att skottet avfyras.. är det så för er med? Edit: kom på vad det var, hade ändrat en inställning för ljudet i kontrollpanelen. :"> Redigerad 11 augusti, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 När jag skjuter med pistol blir det en kort fördröjning från att jag klickar med musen tills att skottet avfyras.. är det så för er med? Edit: kom på vad det var, hade ändrat en inställning för ljudet i kontrollpanelen. :"> ehehehehe ... :"> Finns ju en modd till HL också som heter Hostile Intent typ som cs fast lite verkligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag har problem med Counter-Strike.. Det crashar och datorn startas om efter 5 minuter. Kan någon säga vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 nån med 1.6 som kan prova om servern 192.168.0.120:8000 funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) nån med 1.6 som kan prova om servern 192.168.0.120:8000 funkar? jag. Edit: Nej den funkar inte Redigerad 15 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Ni vet att nu på steam så kan man tanka betan av Counter-Strike med hl2 motorn... Inget warez jag lovar...ligger på steam news... Redigerad 17 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts