mange Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Om några dagar läggs won ner .... Som betyder att man inte kan köra 1.5 över internet längre.. Vilket jag inte bryr mig så jätte mycket om men det kanske finns ngn här som gör det, och inte visste det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Vill nån köra? Vi kör fy_iceworld2k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Vill nån köra? Vi kör fy_iceworld2k. Yeah, ge mig ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Yeah, ge mig ip JAG KAN INTE CREATA tyväär. capsröv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Om några dagar läggs won ner .... Som betyder att man inte kan köra 1.5 över internet längre.. Vilket jag inte bryr mig så jätte mycket om men det kanske finns ngn här som gör det, och inte visste det.... vad är won för någe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 GAMMAL TRÅD. tydligen. WON håller hela 1.5 uppe. Steam är dom ond människorna som tar tid från bra spelare genom sina dagligla uppdateringar som tar tusen timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 GAMMAL TRÅD. tydligen. WON håller hela 1.5 uppe. Steam är dom ond människorna som tar tid från bra spelare genom sina dagligla uppdateringar som tar tusen timmar. okej..men värför stänger dom ner WON då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 okej..men värför stänger dom ner WON då? PGA steam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 För er som är intresserade... och fortfarande inte sett den.. Här återfinns en film på CounterStrike: Source. Alltså CS2 (Med HL2-motorn). Den väger 93mb. ---> Övriga screens <--- Bara jag som undrar varför siktet är borta i alla filmer och bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 det är väll fult ? skulel ja tro på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Kanske för att man ska se tydligare... Fast visst, man ser ju inte HUDen o den e ja nyfiken på... (vet, intresserar mig av fel sak.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 ska lugnt ha det där spelet. "CS2" . När släpps det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Vet ej, men det blir nog min cs comeback ( Spelade cs i 3 år, la av och spelar nu bf / bfv + modds o lite codename gordon ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Okej. ( Spelet 2 år, 3 claner, nick Zitch , slutade när Steam kom. Blev tråkigt då. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Thanks to Planet Half Life for digging up this statement by Valve's Greg Coomer posted on the Half Life 2.net forums that reveals Valve's plans to, "make the CS:S beta open to people who have an ATI coupon, probably at the same time that it's made available to those who own CZ." Dags att leta upp era kuponger! Stel t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thug Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 CS E MOBBAT FÖR BAARN....DET ÄR INT EENS KUL..90-talets grafik man kan bara skjuta o hoppa inget annat fet tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 (redigerad) CS E MOBBAT FÖR BAARN....DET ÄR INT EENS KUL..90-talets grafik man kan bara skjuta o hoppa inget annat fet tråkigt Din jävla nolla. Nu ska jag bevisa hur dum du är. 1 . 90% av din text nedan var stavfel. Du stavade också order "Fett" fel, fett har inget med spel att göra överhuvudtaget. Man smörjer in fett i en stekpanna när man ska göra t.ex hamburgare 2 . Det finns ganska många funktioner på CS, du har trodligen alldrig lirar det. 3 . Du är säkert ett barn, ett barn som inte kan Svenska. End of story. Redigerad 23 juli, 2004 av Zitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Sikte finns . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Misstänkte det... Men jag vill också testa betat! ... Dumma ATi, jag borde ha en för ja köpte nyligen ATi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 det ser ut som siktet i Tactical Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts