Curly Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 2. Anticheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 3. Har inte alla banorna gjorts om? För mig är det bara aztec som har ny grafik, train och dust ser ut som i 1.5. Det är ju nytt, lite typ..eh.. detalier, lite mer lådor här och där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Vad jag vet så är det Aztec, Inferno, Cobble (cbble) som har gjorts om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Förlåt mig om någon redan skrivit om detta, Men CS2D har kommit ut (Counter-Strike 2 Dimensionelt (stavning g0es NOLL!) ) ___________________________________________________________________ ftp://ftp.noctrl.net/dcs2.rar winRAR är en fördel och ha på burken Aja. Ganska bra spel. (Overkligt) men coolt! alla org. maps finns, iceworld, dm_aim, Kommer nog fler Snälla ladda ner, Lägger upp ip:en till min server här sen Have fun And Good Luck ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 är det någon som vet hur man får in egna "SprayLoggos" i 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 är det någon som vet hur man får in egna "SprayLoggos" i 1.6? Jag vet. Vill du ha en sån där du kan ändra färg eller en med massor av olika. 1. Om du vill ha en, en färgad så gör du så här. du lägger i en svart vit bild i C:\Program Files\Steam\SteamApps\Email@hotmail.com\counter-strike\cstrike\logos 2. Kolla bilden om du itne fattar vad jag menar. du måste använda programmet Spr View Det lägger jag upp på posten efter här. Du borde fatta hur man gör med det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Spr View.SprView.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) Nån som vill spela lite cs nu? Edit 1. Om du vill ha en, en färgad så gör du så här. du lägger i en svart vit bild i C:\Program Files\Steam\SteamApps\Email@hotmail.com\counter-strike\cstrike\logos I vilket format ska det va hur menar du med svartvit? Redigerad 20 juli, 2004 av x0rZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 var skaffar man cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 www.steampowered.com för att skaffa steam Men du måste ha Half-Life för att spela cs och det köper du i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) För er som är intresserade... och fortfarande inte sett den.. Här återfinns en film på CounterStrike: Source. Alltså CS2 (Med HL2-motorn). Den väger 93mb. ---> Övriga screens <--- Redigerad 20 juli, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 FYfan va coolt Cs source ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Hur får man fram consolen när man connectar i 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Arvid Hur får man fram consolen när man connectar i 1.6? Man trycker på § Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 För er som är intresserade... och fortfarande inte sett den.. Här återfinns en film på CounterStrike: Source. Alltså CS2 (Med HL2-motorn). Den väger 93mb. ---> Övriga screens <--- jäflar..inte så pjåkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 För er som är intresserade... och fortfarande inte sett den.. Här återfinns en film på CounterStrike: Source. Alltså CS2 (Med HL2-motorn). Den väger 93mb. ---> Övriga screens <--- Ser så jääävla nice ut... Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Arvid Man trycker på § tror du jag är helt puckad eller... Jag kan bara få fram konsolen inne i spelet men när jag försöker öppna den medans jag ansluter så händer ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 För er som är intresserade... och fortfarande inte sett den.. Här återfinns en film på CounterStrike: Source. Alltså CS2 (Med HL2-motorn). Den väger 93mb. ---> Övriga screens <--- Den ligger nu på min lilla hårfisk ( ) Fan så extremt gott det ser ut! "omg, cant wait!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 shit..kolla på filmen då så jävla snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Jag spelar 1on1 med Arvid igår! Det va kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts