GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Nån som vet varför man ibland inte kan see vilket vapen någon dödar en annan med uppe i högra hörnet? Det blir som ett svärd med en mask över istället.. Headshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Headshot ok. har undrat vad det är enda sen jag började lira cs.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Det hände för mig med! Det va nått strul med brandäggen! den hade tydligen blockat steam så det funkade inte! men jag provade att stänga av den och då funkade det. Och sen rensade jag alla tillåtelser och blockar och då funkade det... Det var inte det som var problemet, men det löstesig till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Alla barnen hade telia utom Jan för han var på Lan! Fyfan vad jag garvade när jag läste den för min lärare heter Jan och han e en polsk äcklig bulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Hur fan lägger man in sina spraylogos i CS:CZ med wally?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Hur fan lägger man in sina spraylogos i CS:CZ med wally?? Wally sux, HL Logo Creator är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Wally sux, HL Logo Creator är bäst. Ja, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 http://upload.gtaportal.com/10084.jpeg Min spraylogo @ CS:CZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Den va ju fan gullig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Lånat condition zero av grannen ganska kul. Körde 12 i varje lag (botar) på banan stadium vågar inte köra online, för kass Nej Nej! Dom flesta som köpt CZ är kassa idiot n00bs som får lyckohs hela tiden Så det är fritt fram att börja spela och visa dom äkta skill Redigerad 13 juli, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Försökte nyss att ladda ner 1.6 men när jag väljer att ladda hem CS i Steam måste jag ladda ner Half Life också (går inte att kryssa bort) och jag vill ju bara ha CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Men ladda hem båda för man måste ha half-life för att spela cs ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 -ja CS är ju en mod till H-L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Men jag har redan Half life installerat och alla jag snackat med säger att dom bara behövde ladda ner cs till Steam för att kunna lira 1.6. Det finns ju till och med en installationsfil för Steam där cs medföljer så varför ska jag behöva ladda ner både half life och cs 1.6 (totalt 800 mb)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Men vilken sorts steaminstall laddade du ner? Steaminstall eller steaminstall_cs det e cs steaminstallen du ska ladda ner då har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Arvid: så var det för mig också, steam sucks När jag köpte CS:CZ så behövde jag t.o.m. vänta på att dom skulle ladda ner det jag hade ju köpt det ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Men jag vill ju inte ladda ner Half life när jag redan har det, eller måste half life installationen ligga i steam foldern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Men jag vill ju inte ladda ner Half life när jag redan har det, eller måste half life installationen ligga i steam foldern? Nej den måste inte ligga i samma. Men jag tror du måste ladda ner den där 800mb grejen. Men man får med cs, hl, dod, tf och det där rechocheblabla då tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) haha jag behövde inte ladda ner nånting, steam kopierade hl och cs från sierra mappen och sen laddade steam ner nån uppdatering som tog 10 minuter att tanka sen kunde jag lira 1.6 Har några frågor nu. 1. Ska det vara en reklambanner för boomtown.net i rutan som kommer fram när man connectar? 2. Varje gång jag ansluter till en server laddas det ner en "security module", vad är det och varför laddas den ner varje gång? 3. Har inte alla banorna gjorts om? För mig är det bara aztec som har ny grafik, train och dust ser ut som i 1.5. Redigerad 14 juli, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 haha jag behövde inte ladda ner nånting, steam kopierade hl och cs från sierra mappen och sen laddade steam ner nån uppdatering som tog 10 minuter att tanka sen kunde jag lira 1.6 Har några frågor nu. 1. Ska det vara en reklambanner för boomtown.net i rutan som kommer fram när man connectar? 2. Varje gång jag ansluter till en server laddas det ner en "security module", vad är det och varför laddas den ner varje gång? 1. Ja, de är så för alla. 2. Så är de på varje server. Men jag vet inte vad de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts