Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Det hände för mig med! Det va nått strul med brandäggen! den hade tydligen blockat steam så det funkade inte! men jag provade att stänga av den och då funkade det. Och sen rensade jag alla tillåtelser och blockar och då funkade det... :shifty:

Det var inte det som var problemet, men det löstesig till slut :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånat condition zero av grannen ;)

ganska kul. Körde 12 i varje lag (botar) på banan stadium ;)

vågar inte köra online, för kass :o

Nej Nej! Dom flesta som köpt CZ är kassa idiot n00bs som får lyckohs hela tiden :P

Så det är fritt fram att börja spela och visa dom äkta skill :angry:

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har redan Half life installerat och alla jag snackat med säger att dom bara behövde ladda ner cs till Steam för att kunna lira 1.6. Det finns ju till och med en installationsfil för Steam där cs medföljer så varför ska jag behöva ladda ner både half life och cs 1.6 (totalt 800 mb)? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha jag behövde inte ladda ner nånting, steam kopierade hl och cs från sierra mappen och sen laddade steam ner nån uppdatering som tog 10 minuter att tanka sen kunde jag lira 1.6 :wub:

Har några frågor nu. :D

1. Ska det vara en reklambanner för boomtown.net i rutan som kommer fram när man connectar?

2. Varje gång jag ansluter till en server laddas det ner en "security module", vad är det och varför laddas den ner varje gång?

3. Har inte alla banorna gjorts om? För mig är det bara aztec som har ny grafik, train och dust ser ut som i 1.5.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha jag behövde inte ladda ner nånting, steam kopierade hl och cs från sierra mappen och sen laddade steam ner nån uppdatering som tog 10 minuter att tanka sen kunde jag lira 1.6 :wub:

Har några frågor nu. :D

1. Ska det vara en reklambanner för boomtown.net i rutan som kommer fram när man connectar?

2. Varje gång jag ansluter till en server laddas det ner en "security module", vad är det och varför laddas den ner varje gång?

1. Ja, de är så för alla. ^_^

2. Så är de på varje server. Men jag vet inte vad de är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor