Ceone Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Sidan fungerar utmärkt för mig. ladddningen av hemsidan kommer bara hit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hur spelar man lan på cs: cz måste man använda steam eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hur spelar man lan på cs: cz måste man använda steam eller? du måste använda steam om du ska spela online eller lan ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 (redigerad) Va Heaton med på Kontroll i Måndags?? jag missade det så jag vet inte Redigerad 7 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Va Heaton med på Kontroll i Måndags?? jag missade det så jag vet inte Det var Potti som var med, han recenserade Counter-Strike : Condition Zero Fast program ledaren sa Counter Strike: Zero Condition..(två ggr ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Det var Potti som var med, han recenserade Counter-Strike : Condition Zero Fast program ledaren sa Counter Strike: Zero Condition..(två ggr ) Ok, Lol han kan ju inte säga namn på spel den där killen Gt-a3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Det var Potti som var med, han recenserade Counter-Strike : Condition Zero Fast program ledaren sa Counter Strike: Zero Condition..(två ggr ) Märkte det ja med Han potti... verkade inte så road av att vara där.. eller de va det intrycket ja fick iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Märkte det ja med Han potti... verkade inte så road av att vara där.. eller de va det intrycket ja fick iaf Skulle inte jag heller vara LoL. Jag tror jag har spelat med Potti några gånger :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Någon som vet var man lägger sin nya kniv modell i 1.6? ska man lägga den i Steam/steamapps/Minemail/Counterstrike/cstrike/models ? Men det finns inga andra models i den mappen. Så jag är inte säker på om jag ska lägga den där i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Lånat condition zero av grannen ganska kul. Körde 12 i varje lag (botar) på banan stadium vågar inte köra online, för kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 vågar inte köra online? humm, om jag fattat CSCZ rätt så KAN man inte köra online, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 vågar inte köra online? humm, om jag fattat CSCZ rätt så KAN man inte köra online, eller? Klart man kan, cs är egentligen ett onlinespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Klart man kan, cs är egentligen ett onlinespel du har rätt klar cs är ett online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 självklart är cs ett onlinespel, men vad jag har hört så är condition zero bara botar? och att man inte KAN spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) okej... Redigerad 7 juli, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Här är ett bra cs cheat.... Ta bort det där, det är lika olagligt som Warez... Valva har gett ut massa böter till folk som använt cheat och de som gjort cheaten har blivit stämda (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag har äntligen köpt cs:cz, mest på grund av cs:s betan men skitsamma Jag ska joina en server på cs:cz, men det stannar och laggar fast när det laddar? Kan nån hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Nån som vet varför man ibland inte kan see vilket vapen någon dödar en annan med uppe i högra hörnet? Det blir som ett svärd med en mask över istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag har äntligen köpt cs:cz, mest på grund av cs:s betan men skitsamma Jag ska joina en server på cs:cz, men det stannar och laggar fast när det laddar? Kan nån hjälpa mig?? Det hände för mig med! Det va nått strul med brandäggen! den hade tydligen blockat steam så det funkade inte! men jag provade att stänga av den och då funkade det. Och sen rensade jag alla tillåtelser och blockar och då funkade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 I am 84% addicted to Counterstrike. What about you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts