xPisc Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Hmm... spelar cs ibland... mest på rasterna med polarna.... Kan ju också säga för er intresserade att ett Gaming community/forum har kommit.... Skapat av mig och gurgel Den heter Pangkaka (pankaka) och har adressen www.pangkaka.1go.dk Ha de trevligt!! (Kom ihåg att det är nystartat och det skulle va kul om det kunde bli större!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nsky Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Tror att dom försökt att göra de så verkligt som möjligt, alla granater exploderar ej (eller så é de en bugg) *första posten här på en j*vla massa månader det är inte en smokegranate som du har slängt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 det är inte en smokegranate som du har slängt då? Hehehe, svengelska? smokegranate, eller kanska tyngelska?, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) När jag tankade hem banan cs_mansion från en server idag så fick jag en moddad version (tror jag iaf) för terroristerna spawnade inte inne i huset utan på baksidan. Så jag tankade ner banan från en hemsida istället och sen spawnade terroristerna inne i huset som vanligt men nu e det nåt strul med en av landskapstexturerna. Vad behöver jag för fil för att rätta till det här felet? http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/mansion.jpg Edit: Ibland får jag landskapstexturerna från cs_militia på den banan. Redigerad 3 maj, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 har börjat lira 1.3 igen, det är fan så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 har börjat lira 1.3 igen, det är fan så kul 1.3 , hur är det? berätta skillnaderna (och buggarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jag vet inte skillnaderna men jag har 1.3 instalerat (har inte orkat fortsätta uppåt det blev lite knäppt en gång) jag har inte provat så mycket men hittar inga serverar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) 1.3 , hur är det? berätta skillnaderna (och buggarna) På den gamla godan tiden, tänmkler på beta 3, så var det roligt att hoppa omkring som en galning, för han stannade inte up i 5timmar då man landade. Redigerad 23 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 jag hittade ett feltryck på en incite pcgames skiva som det står att det finns CS 7.0 men det är 0.7 laddar upp bild sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) jag hittade ett feltryck på en incite pcgames skiva som det står att det finns CS 7.0 men det är 0.7 laddar upp bild sen de behöver inte va fel jag har sett på en sida att man kan ladda ner cs 7.1b och version 1.7b finns ju inte och angående cs 1.3 , man kan ladda ner alla versioner, 1.0, 1.1, 1.3, 1.4 och 1.5. Man behöver bara Steam och ett fungerande half-life spel och cdkey. och versionen man vill spela. Läs mer här! Och äldre cs versioner än 1.5 finns på denna sida. Där finns också v. 7.1b och 6.6b men dom har jag inte testat. GL HF DD KA! Redigerad 5 maj, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 GL HF DD KA! Good Luck, Have Fun... DD KA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Behöver hjälp med en sak ska fixa min cfg och vad är kommandot för att binda "walk" till MOUSE3 ? bind "MOUSE3" "+walkforward" funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Good Luck, Have Fun... DD KA ? Dont Die, Kill All...bara gissar...kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Nu kommer dom irakiska barnens vädjan om 1.3.... Hoppas VALVe kommer lyssna på dom iaf http://www.ryano.net/iraq/img/4/419774.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Nu kommer dom irakiska barnens vädjan om 1.3.... Hoppas VALVe kommer lyssna på dom iaf http://www.ryano.net/iraq/img/4/419774.jpg Är den fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Är den fake? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Om det skulle vara den riktiga hade det nog stått all i want is... peace jag tycker det är SJUKT att skämta om det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Har ni sett Counter-Strike 2 trailern från E3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Har ni sett Counter-Strike 2 trailern från E3? Nej, Jag tänkte se den men kunde inte ladda ner den. Har du en bra länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Har ni sett Counter-Strike 2 trailern från E3? Jag har sett den, grafiken är ju hur ägande som helst, det plaskar i vattnet när man skjuter där.. Det är bra att det kommer bli samma spel bara ny grafik, så att det inte förstör känslan allt för mycket. Redigerad 14 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts