bobb0 Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Ingen clan vill ha en n00b men jag är 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag är 172788427432542 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Vadå? ltrtbbartaersar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Vadå? ltrtbbartaersar? Ja, ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Finns det någon clan jag kan gå med i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Finns det någon clan jag kan gå med i?? Kanske det, hur ska vi veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Kanske det, hur ska vi veta det? Jag undrade om det va någon här som hade en clan eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Finns det någon clan jag kan gå med i?? det undrar jag också. nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Starta egen.. Annars kan ni ju alltid få trya för Clan m3s #m3sarna på IRC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 (redigerad) Bobb0 ber om ursäkt men jag tänker starta en 1.5 klan och undra om nån vill vara med skicka ett PM till mig isånna fall... Vill ha frivilliga på att göra hemsida... Redigerad 21 april, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Min kompis gjorde så att han kunde ha 1.5 och 1.6 sammtidigt, är det nån här som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Min kompis gjorde så att han kunde ha 1.5 och 1.6 sammtidigt, är det nån här som vet hur man gör??? Bara att välja att man inte ska skriva över när man installerar.. jag har båda installerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 men jag är 1337 Villa bara säga en sak mitt telefon nr slutar på 1337 känner mig lite stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 (redigerad) Bara att välja att man inte ska skriva över när man installerar.. jag har båda installerade.. Måste jag avinstallera hela Steam då eller??? för jag har 1.6 Redigerad 22 april, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Hur öppnar man .mdl filen? För jag tänkte h4xx4 runt lite eller vad man säjer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Hur öppnar man .mdl filen? För jag tänkte h4xx4 runt lite eller vad man säjer! du måste ha ett program kommer inte ihåg vad det heter tror att du kan få det på hls offeciella hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag gjorde en egen spray när jag var med i en clan förut här är en bild på den skratta inte det var den första jag gjorde som man skulle ändra med pldecal.wad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Bloody Roar söker members (typ 2 - 3 stycken till) Dock är vi inte klar med spraylogos och hemsidorna (vi håller på att göra en storflytt till en annan server & host) hur som helst måste ni först av allt trya. Ni som har lust kan ju besöka oss på irc: #bloodyroar @ quakenet eller gå in på våran hemsid(a/or): (Här finns forum och information för att gå med i klanen etcetra, cl'arnas emails finns där också.) (Hit håller vi just nu på att flytta member listan, vi kommer också lägga upp alla pcw's vi lirat där) Enjoy! (OBSERVERA: Läs igenom 'Rules for joining' innan ni joinar, det kan vara något som inte stämmer in på dig, vi vill ha teamplay!; Moget språk och mogna spelare (alltså vi vill inte ha folk som ruschar runt och säger F-N eller "Ho*a" eller bö#jäv%l stup i kvarten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Bloody Roar söker members (typ 2 - 3 stycken till) Dock är vi inte klar med spraylogos och hemsidorna (vi håller på att göra en storflytt till en annan server & host) hur som helst måste ni först av allt trya. Ni som har lust kan ju besöka oss på irc: #bloodyroar @ quakenet eller gå in på våran hemsid(a/or): (Här finns forum och information för att gå med i klanen etcetra, cl'arnas emails finns där också.) (Hit håller vi just nu på att flytta member listan, vi kommer också lägga upp alla pcw's vi lirat där) Enjoy! (OBSERVERA: Läs igenom 'Rules for joining' innan ni joinar, det kan vara något som inte stämmer in på dig, vi vill ha teamplay!; Moget språk och mogna spelare (alltså vi vill inte ha folk som ruschar runt och säger F-N eller "Ho*a" eller bö#jäv%l stup i kvarten) Ären för 1.5 eller 1.6?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Ären för 1.5 eller 1.6?? 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts