Karatemorfar Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Nej, min är !config.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Nej, min är ! Du Glömde ta bort admin lösenordet från din config [ skadeglädje] Redigerad 16 april, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Alltså jag frågar en gång för alla... E det någon som slutat spela Steam och vill ge mig sitt account? Hur lägger man in egna loggos? Om ni vill ge mig ett account adda mig på msn eller skicka ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Halflife logo creator Vet inte om att som ska vara med är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Här är en bild på ett av många skins jag gjort till cs om du vill ha det adda mig på msn dorian_francis@hotmail.com Edit: Skinnet är bara till CS 1.6 Redigerad 20 april, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Du Glömde ta bort admin lösenordet från din config [ skadeglädje] Jo, jag vet att den ligger där, men jag har inte kvar servern tyvärr ! Så ni behöver inte leta upp min server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Så, har börjat spela cs igen... Fast... Ja tycker public saknar ENORMt mkt tp! Karatemorfar: Fin sigg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 (redigerad) Så, har börjat spela cs igen... Fast... Ja tycker public saknar ENORMt mkt tp! Karatemorfar: Fin sigg Tackar Nu ska jag installera 1.6 och se hur det är! Edit: Värst vad min cfg var populär Jag har ett problem med 1.6, det laggar as mycket, 250-300 i ping men det laggade aldrig i 1.5 ! Kör på svenska servrar! Redigerad 18 april, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag har alltid undrat varför granaterna ibland inte exploderar utan bara ger ifrån sig ett svart rökmoln? Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Jag har alltid undrat varför granaterna ibland inte exploderar utan bara ger ifrån sig ett svart rökmoln? Nån som vet varför? Tror att dom försökt att göra de så verkligt som möjligt, alla granater exploderar ej (eller så é de en bugg) *första posten här på en j*vla massa månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Har faktiskt inte tänkt på att alla inte exploderar. Har aldrig hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Har faktiskt inte tänkt på att alla inte exploderar. Har aldrig hänt mig. Samma här, men jag blir jävligt störd och då menar jag jävligt störd när he:n exploderar och sen kommer en rök som stiger lite, ser ju inget ! Stör mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 Är det typ inte bara flashen som ger ifrån sig ett svart litet rökmoln om man ser den på håll utan att bli vit d.v.s.. Annars har det aldrig hänt mig heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Skulle behöva lite hjälp med att lägga in nerladdade sprays.. Nån som vet en bra sajt där man kan ladda ner sprays? I vilken mapp lägger man filerna? Hur väljer man sen sprayen? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Skulle behöva lite hjälp med att lägga in nerladdade sprays.. Nån som vet en bra sajt där man kan ladda ner sprays? I vilken mapp lägger man filerna? Hur väljer man sen sprayen? :"> 1. nej 2. I mappen logos 3. I options inne i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Man får en wad, som man sedan byter ut mod pldecal.wad-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 kan man joina nån clan?? jag är ganska n00b :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Man får en wad, som man sedan byter ut mod pldecal.wad-filen. Va, vad menar du med det? man får en Wad och sedan s byta ut den mot pledcal.wad det som e e att det inte finns nån som heter pledcal.wad i mappen logos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Den ligger i modens katalog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 kan man joina nån clan?? jag är ganska n00b :"> Ingen clan vill ha en n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts