_-MadeMaN-_ Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 skriv stopsound i konsolen.. Annars kan du skriva: bind "knapp" "stopsound" Det kan bli lite jobbigt i längden annars.. För du måste skriva stopsound varje ny runda.. Man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Nemas Problemas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Någon som vet kommandot för att stänga av regn ljudet på aztec? cs1.6 g_weather 0 tror ja det var... när ja ändå skriver här... så kan nån förklara...varför ja kastast ut när ja joniat en server ja hinner typ välja lag...sen rakt ut tilll server menyn... Ja har ett ritkigt IP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 g_weather 0 tror ja det var... när ja ändå skriver här... så kan nån förklara...varför ja kastast ut när ja joniat en server ja hinner typ välja lag...sen rakt ut tilll server menyn... Ja har ett ritkigt IP... Du behöver kanske Cheating-Death? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Det är förbannat mycket skillnad om man har öga nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (redigerad) när ja ska joina nån server på Steam så står det Failed to connect to game server eller nåt sånt.. va ska jag göra? :'( Redigerad 13 april, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 vad är frags?? "i see fragged people"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Har du dödat en person i ett spel så har du 1 i Frags. Därför säger man att man fraggar personer. Det används i Unreal Tournament har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 g_weather 0 tror ja det var... cl_weather 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Här är min CFG (ej orginal) CFGn måste va skrivskyddad config.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 ok.. men hur ska jag göra med steam det står "failed to connect game server" när jag ska joina nån. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 ok.. men hur ska jag göra med steam det står "failed to connect game server" när jag ska joina nån. ? Det kan vara en LAN Server (Class C). Det står även i dialogrutan att det är ett LAN-Game. Servern kanske inte finns, testa att trycka på refresh-knappen med ett lätt slag på vänstra musknappen. Du kanske inte är inloggad till Internet. Var god se om modem/bredbands jacket sitter i ordentligt, strömmen fungerar som den skall och du har skrivit in giltig information som t,ex. användarnamn och lösenord. Det kan också vara ett lösenord på servern. Om du känner han/hon som är administratör på servern, kan du fråga han/hon om lösenordet utanför Counter-Strike. Om du inte känner administratören kan du alltid välja en annan server. Du kanske saknar en wad fil som innehåller texturer du kan behöva till banan som spelas på servern. Du kanske inte heller har banan som spelas, om du vill ha den så borde den bli nerladdad när du går in på servern. Annars kan du söka efter den på Internet. Administratören på servern kanske är rädd för fuskare? Då behöver du Cheating-Death som, bokstavligen, dödar alla fuskare, eller kickar dom från servern. Var vänlig ladda ner det om så är fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 tack, jag ska testa med det! kan man ha några botar till CS 1.6?? var finns dom isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 E det nån som slutat spela Steam och kanske vill ge mig deras account?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Vart finns cheatingdeath då?=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Vart finns cheatingdeath då?=) Here?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 tack, jag ska testa med det! kan man ha några botar till CS 1.6?? var finns dom isåfall? zBots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Här är min CFG (ej orginal) CFGn måste va skrivskyddad Fan vad jobbig.. Ska vara stilren men ändå enkel.. Typ som min.. config.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 (redigerad) Ingen här som lirar på de gammla goa WON servrarna? (cs 1.5) För mig funkar inte steam, blir "Wrong Cd-key felet" vilket verkar vara ganska vanligt ifall man kollar in steams forum... Ifall ni lirar 1.5 kan ni iaf hitta mig på ip: 194.236.112.242:27015 Man behöver inte ha cd eller nåt sånt dumt skit Jag heter Skumtomten (Alltid i alla spel) Visit my clanssite: broar.cjb.net bloody-roar.cjb.net Redigerad 16 april, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Min config är bäst!!config.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts