Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Någon som vet kommandot för att stänga av regn ljudet på aztec? cs1.6 ;)

g_weather 0 tror ja det var...

när ja ändå skriver här...

så kan nån förklara...varför ja kastast ut när ja joniat en server ja hinner typ välja lag...sen rakt ut tilll server menyn...

Ja har ett ritkigt IP...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok.. men hur ska jag göra med steam det står "failed to connect game server" när jag ska joina nån. ?

Det kan vara en LAN Server (Class C). Det står även i dialogrutan att det är ett LAN-Game.

Servern kanske inte finns, testa att trycka på refresh-knappen med ett lätt slag på vänstra musknappen.

Du kanske inte är inloggad till Internet. Var god se om modem/bredbands jacket sitter i ordentligt, strömmen fungerar som den skall och du har skrivit in giltig information som t,ex. användarnamn och lösenord.

Det kan också vara ett lösenord på servern. Om du känner han/hon som är administratör på servern, kan du fråga han/hon om lösenordet utanför Counter-Strike.

Om du inte känner administratören kan du alltid välja en annan server.

Du kanske saknar en wad fil som innehåller texturer du kan behöva till banan som spelas på servern.

Du kanske inte heller har banan som spelas, om du vill ha den så borde den bli nerladdad när du går in på servern. Annars kan du söka efter den på Internet.

Administratören på servern kanske är rädd för fuskare? Då behöver du Cheating-Death som, bokstavligen, dödar alla fuskare, eller kickar dom från servern. Var vänlig ladda ner det om så är fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen här som lirar på de gammla goa WON servrarna? (cs 1.5)

För mig funkar inte steam, blir "Wrong Cd-key felet" vilket verkar vara ganska vanligt ifall man kollar in steams forum... :D

Ifall ni lirar 1.5 kan ni iaf hitta mig på ip: 194.236.112.242:27015

Man behöver inte ha cd eller nåt sånt dumt skit :P

Jag heter Skumtomten (Alltid i alla spel)

Visit my clanssite: broar.cjb.net

bloody-roar.cjb.net

^_^

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor