Karatemorfar Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Då kanske någon annan har använt hans cd-key. EDIT Jag vill gå med en clan... Jusst nu är vi en 1.5 clan, men vi ska gå över till 1.6 ! Men gå in på #Clangw ! Det är jag som är xL^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Du kan gå med i min clan ! Vi behöver någon som kan göra hemsida !! #Clangw @ Quakenet Om jag nu är tillräckligt bra delvis säga :"> Angående hemsida så det enda jag kan göra hemsida i just nu är Frontpage :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Om jag nu är tillräckligt bra delvis säga :"> Angående hemsida så det enda jag kan göra hemsida i just nu är Frontpage :"> Bättre än inget ! Ingen av oss i clanen kan göra hemsida ! Men var inne på #Clangw vid 3 tiden imorn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Jag har ett jobbigt problem i cs 1.5 nu När jag trycker på Esc i ett pågående spel eller ifrån consolen blir hela rutan svart. Så jag tvingas starta om datan.. det är super jobbigt någon som vet en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Jag har ett jobbigt problem i cs 1.5 nu När jag trycker på Esc i ett pågående spel eller ifrån consolen blir hela rutan svart. Så jag tvingas starta om datan.. det är super jobbigt någon som vet en lösning? tanka steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 tanka steam Min cd key funkar inte i steam vet inte varför den är laglig.. Jag hade steam på min gamla dator sen fick jag min nya och nu kan jag inte ha den cd keyn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Min cd key funkar inte i steam vet inte varför den är laglig.. Jag hade steam på min gamla dator sen fick jag min nya och nu kan jag inte ha den cd keyn :'( Kör med din gammla gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Kör med din gammla gubbe. Jag loggar in med mitt "gamla" account men det står något cd key shoovsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Jag lirade med några från forumet för nån dag sen tror jag.. Det laggade iaf som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Nån som känner för att lira 1.5 nu eller senare ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) Jag får det här felmeddelandet när jag försöker spela de_nuke. Kan nån skicka filen? Edit: hittade filen... Redigerad 6 april, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Jävla skit 1.5 kan gå å kn*lla sig i r*ven...!!!! iaf mitt problem.. jag sitter å e jätteglad sak lira lite cs.. går in på en server väntar på att ja ska komma in... sen när det e typ intsialiing and donwloading.. då blir rutan hel svart så står det loading.. okej visst ja chillar på det.. sen händer inget då trycker ja på enter.. då kommer jag ut i windows.. och det händer flera gånger... vet nån vad problemet är ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 WON kanske har gått i graven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) 1. hur lägger man in nya spraylogos och var kan man ladda ner dom?? edit: finns det nått annat sätt att spela in videos än fraps?? (gratis) Redigerad 8 april, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) Jag har frågat hur man gör egna! *EDIT* Man går inte på options sedan video tror jag! Redigerad 8 april, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shamy Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) Låt mig gå medi en clan e rätt ok tror jag mina kompisar säger d iaf... har nån cz asså condition zero här...? fett najs bana ladda hem den awp_africa.zip Redigerad 8 april, 2004 av shamy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 finns det nått annat sätt än Fraps att spela in videor?? (gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 finns det nått annat sätt än Fraps att spela in videor?? (gratis) Du behöver inte ställa samma fråga två gånger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 finns det nått annat sätt än Fraps att spela in videor?? (gratis) Använd den inbyggda demo funktionen kanske http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...threadid=127407 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Använd den inbyggda demo funktionen kanske http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...threadid=127407 men det går ju inte att öppna filen sen.. ja gjorde som det stod där :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts