Karatemorfar Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Var kan man skaffa cheatingdeath?! För jag behöver det om jag ska kunan komma in på fler servrar! http://www.unitedadmins.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Är bara tvungen att visa den här bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 (redigerad) Snygg bild! Jag funderar på att skapa en clan. Fast jag e väll sådär på CS om jag har en "bra" dag så kan jag döda några men annars dör jag mest men jag kanske hellre vill vara med i en clan e det nån som har en eller vet en bra?! *EDIT*Nån som vet hur man gör för att man kan prata med mic? (har gjort så att den funkar men kan inte få den funka i CS!) Redigerad 21 mars, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Snygg bild! Jag funderar på att skapa en clan. Fast jag e väll sådär på CS om jag har en "bra" dag så kan jag döda några men annars dör jag mest men jag kanske hellre vill vara med i en clan e det nån som har en eller vet en bra?! *EDIT*Nån som vet hur man gör för att man kan prata med mic? (har gjort så att den funkar men kan inte få den funka i CS!) Bind "knapp" "+voicerecord" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 VAdå voicerecord vart finns det? e det nånstans i CS eller nån inställningar eller var!? Just det jag jag skriver det här istället vart lägger man in egna spray loggos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Är bara tvungen att visa den här bilden: Morfar har du lust att lira nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
godismagge Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 VAdå voicerecord vart finns det? e det nånstans i CS eller nån inställningar eller var!? Just det jag jag skriver det här istället vart lägger man in egna spray loggos? Du skriver in det i configen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Morfar har du lust att lira nu? Jag kan spela snart ! Ska ha pcw med min klan först ! #Clangw @ Quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Kalla mig dum men kanb ingen visa en bild där det e för jag hittar det inte! Ska kolla lite till men snälla jag vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Ello Everybody Danjo is back Någon som har lust att lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag funderar på att starta en klan och jag undrar vad som behövs för att den ska bli bra! Ja menar liksom om det KRÄVS att det ska finnas en hemsida!? Och just ja kan ingen svara på ovanstående frågor?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Jag funderar på att starta en klan och jag undrar vad som behövs för att den ska bli bra! Ja menar liksom om det KRÄVS att det ska finnas en hemsida!? Och just ja kan ingen svara på ovanstående frågor?! Bra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 min kompis undrar var man kan få tag cd keyn till steam 1.6 eler nåt sånt- han har inget konto här så han bad mig fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 köp en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 köp en var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 var? Köp Half-Life i nån spel butik så får du en cd-key... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Köp Half-Life i nån spel butik så får du en cd-key... han har en cd key men den funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) Jag funderar på att starta en klan och jag undrar vad som behövs för att den ska bli bra! Ja menar liksom om det KRÄVS att det ska finnas en hemsida!? Och just ja kan ingen svara på ovanstående frågor?! Jag kan gå med i clanen och då kan du/vi använda http://www.home.no/display/ Eller vad sägs att vi väcker liv i min idé om en GTAsajten CS klan Redigerad 31 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag kan gå med i clanen och då kan du/vi använda http://www.home.no/display/ Eller vad sägs att vi väcker liv i min idé om en GTAsajten CS klan Du kan gå med i min clan ! Vi behöver någon som kan göra hemsida !! #Clangw @ Quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) han har en cd key men den funkar inte. Då kanske någon annan har använt hans cd-key. EDIT Jag vill gå med en clan... Redigerad 31 mars, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts