_-MadeMaN-_ Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Please! Hjälp vart får man tag i 1,5? :'( Jag hittade inte heller inte 1.5 men sen sökte jag lite på google efter cs 1.5. Efter typ 5 minuter hittade jag en bra sida. Kommer inte ihåg den men du kan ju söka lite, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Jag har sökt men hitta inte det.. Du MadeMan du har inte lust att skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Jag har sökt men hitta inte det.. Du MadeMan du har inte lust att skicka? http://www.counter-strike.net/retail_full.html Ta den som är längst ner och heter adrenaline.com.br Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 (redigerad) Någon som är bra på mappning och kan hjälpa mig med det här ! När jag ska komprimera (eller vad det heter) så funkar det inte !! Jag får fram att mappen inte kunde hittas på servern ! ---- BEGIN hlvis ----- Command line: D:\NERLAD~1\cp\hlvis.exe D:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\test >> There was a problem compiling the map. >> Check the file D:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\test.log for the cause. ----- END hlvis ----- Redigerad 7 mars, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Hmmm... alltså, i mappen "[banansnamn].log" så står allting som den "utsätts" för. (Endast när du använder zoners half life tools.) Log filen hittar du där du sparar dina banor i det här fallet i: D:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\ Om din bana är stor och du karvat mycket och du har många många brushar och sån skit så blir det error i kompileringen p.g.a. att de är som sagt för många, dock kan du fixa det här genom att använda en "Stand alone compiler" Till exempel "Batch Compiler"! Batch Compiler kan du hitta på LD här: LD Filarkiv! Batch-C är byggd för att kompilera större banor med mer kuber och sånt, valve hammer tool är egentligen i första början gjord för Quake liren och de banorna klarade inte av för många kuber därför dampar det lite ibland, men BC borde hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 hjälp! Jag ladda hem cs 1.5 igår men när jag nu disconnectar (stavning?) eller blir disconnectad crashar spelet, vet någon vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag har spelat i 3 år och för ett halv år sedan tröttnade jag och nu har jag inte spelat sedan dess jag var ganska bra så det var mycket därför jag slutade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Hmmm... alltså, i mappen "[banansnamn].log" så står allting som den "utsätts" för. (Endast när du använder zoners half life tools.) Log filen hittar du där du sparar dina banor i det här fallet i: D:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\ Om din bana är stor och du karvat mycket och du har många många brushar och sån skit så blir det error i kompileringen p.g.a. att de är som sagt för många, dock kan du fixa det här genom att använda en "Stand alone compiler" Till exempel "Batch Compiler"! Batch Compiler kan du hitta på LD här: LD Filarkiv! Batch-C är byggd för att kompilera större banor med mer kuber och sånt, valve hammer tool är egentligen i första början gjord för Quake liren och de banorna klarade inte av för många kuber därför dampar det lite ibland, men BC borde hjälpa dig. Det fixade sig innan jag han läsa vad du skrev, men tack ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 kan ingen starta en gtasajten server till cs 1.5?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 1.5 är ute ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 1.5 är ute ;/ Nej ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Nej ! Tyvarr, det er nog so. Soker man PCW till v1.5 so hittar man kanske 1 av 10 om ni undrar varfor jag skriver konstigt so ar jag i thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 PÅ internetcafé kör många 1.5, och det är fortfarande ganska populärt, vissa kör ju både och, personligen kör jag 1.6..Steam lär man sig leva med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 jag skulle kunna ha en 1.5 server till gtasajten om nån hjälper mig med alla krångliga mods >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
godismagge Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 jag skulle kunna ha en 1.5 server till gtasajten om nån hjälper mig med alla krångliga mods >.< Jag skulle kunna hjälpa dig...... Vad är din Msn? Annars så kan du adda mig på godismagge@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 jag skulle kunna ha en 1.5 server till gtasajten om nån hjälper mig med alla krångliga mods >.< Jag kan hälpa dig via radmin/fjärrhjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Jag kan hälpa dig via radmin/fjärrhjälp Radmin ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Remote admin kanske? Nej, jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Var kan man skaffa cheatingdeath?! För jag behöver det om jag ska kunan komma in på fler servrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Google min vän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts