Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

GAHH!!! jag vill spela CS!!! med Någon här ! jag har 1.5 och 1.6 !!! Säg bara en server eller Creata eller vad som helst!! :'(

Här är en Ganska rolig CS sever (1.6)

CS.EUIT.COM

Dust only !! den är svensk har bytt nick till CTRL så om du kör där så kanske vi syns

Redigerad av DanjO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÅÅÅÅÅ!! De e sånthär som får en att tröttna på vad man gör.. Här sitter jag och håller på å göra en bana i Hammer Editor. Har väll suttit i 30 timmar med den eller nått sånt.. Och slutligen kommer jag till att jag vill testköra den.. Vad händer?! Joo.. Det kommer upp en ruta där det står :

** Executing...

** Command: Change Directory

** Parameters: C:\Program\Steam\SteamApps\cabelboy@hotmail.com\counter-strike

** Executing...

** Command: Copy File

** Parameters: "C:\Documents and Settings\Familjen\Mina dokument\My Received Files\CS\Skolan nya.map" "\Skolan nya.map"

** Executing...

** Command: Copy File

** Parameters: +map "Skolan nya"

Sen går jag dit och ser att det är två nya filer som heter Skolan nya.max och en som heter skolan nya.map.. Yes tänker jag! De e bara och ta dom och lägga dom i MAPS mappen.. Nääähäära.. Där ligger det massa filer som heter .RES och .BSP. Hur FAN får jag min mapp till .BSP!? Är felet att jag har 1.6 eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor