_-MadeMaN-_ Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 någon som vill lira lite nu? (1.5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Grannen skulle ha installationen till 1.6 idag. /ermm... han var inte med bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Spela nån? 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Skulle inte någon kunna vara FETSCHYSST och lägga upp alla standard textures till Half Life? Hållerpå att göra en bana, men jag har 1.6 så jag kan inte hitta filerna.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 (redigerad) GAHH!!! jag vill spela CS!!! med Någon här ! jag har 1.5 och 1.6 !!! Säg bara en server eller Creata eller vad som helst!! :'( Här är en Ganska rolig CS sever (1.6) CS.EUIT.COM Dust only !! den är svensk har bytt nick till CTRL så om du kör där så kanske vi syns Redigerad 24 februari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Hehe (gjorde det med Botar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 (redigerad) ... Redigerad 25 februari, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Vad är skillnaden med eller utan steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Vad är skillnaden med eller utan steam? Det är mer som 1.5 när man väljer server osv. antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Varför är alla så rädda att gå över till 1.6 och Steam? Steam är nästan felfritt nu(friends har vart nere att tag) och jag skulle aldrig kunna gå tillbaks till hl 1.1.1.0 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 ÅÅÅÅÅ!! De e sånthär som får en att tröttna på vad man gör.. Här sitter jag och håller på å göra en bana i Hammer Editor. Har väll suttit i 30 timmar med den eller nått sånt.. Och slutligen kommer jag till att jag vill testköra den.. Vad händer?! Joo.. Det kommer upp en ruta där det står : ** Executing... ** Command: Change Directory ** Parameters: C:\Program\Steam\SteamApps\cabelboy@hotmail.com\counter-strike ** Executing... ** Command: Copy File ** Parameters: "C:\Documents and Settings\Familjen\Mina dokument\My Received Files\CS\Skolan nya.map" "\Skolan nya.map" ** Executing... ** Command: Copy File ** Parameters: +map "Skolan nya" Sen går jag dit och ser att det är två nya filer som heter Skolan nya.max och en som heter skolan nya.map.. Yes tänker jag! De e bara och ta dom och lägga dom i MAPS mappen.. Nääähäära.. Där ligger det massa filer som heter .RES och .BSP. Hur FAN får jag min mapp till .BSP!? Är felet att jag har 1.6 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 du måste kompilera banan först, då får du en .bsp fil, finns tutorials på http://www.valve-erc.com , jag rekommenderar Zoner's Half-Life Tools före Dem som följer med Hammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Söker 1.5 clan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gert Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Spela nån? 1.5 ja du jag kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Fan, jag kan inte spela med mitt modem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Är det nån hygglig som kan skicka 1,6 / 1,5 till mig för jag får itne ner det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 vet nån några bra nybörjar botar? jag blir galen av dom där j*vla pod bot 2.5 (hoppar runt som studsbollar och skjuter mig genom dörrar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 vet nån några bra nybörjar botar? jag blir galen av dom där j*vla pod bot 2.5 (hoppar runt som studsbollar och skjuter mig genom dörrar ) Men tryck på ´ sen 8 och sen 1 eller två ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Men tryck på ´ sen 8 och sen 1 eller två ! danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Please! Hjälp vart får man tag i 1,5? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts