Green_Goblin Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Jag blev bannad från en Tysk-Veteran sever för att jag dödade admin ett antal ggr, där för blev han sur och slappade mig hela tiden efter ett tag bannade han mig oxå. lol Hur addar man botar på cs 1.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Fräch bild från Counter-Strike Condition Zero.... 20 FPS? Väldigt krävande eller? När jag lanade i skolan hade jag 30fps i cs 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 lol Hur addar man botar på cs 1.5? du kan inte, om du inte tanka bottar från nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 20 FPS? Väldigt krävande eller? När jag lanade i skolan hade jag 30fps i cs 1.5 Humm 500mhz Jag borde vara glad att det startar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Humm 500mhz Jag borde vara glad att det startar Är det din 500mhzare eller trycker du på någon annans? (Vilket graffe kort är det i den? ) CS:CZ ser ganska kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 på 1.6 då finns det massor med commandos så siktet blir mindre.. å mera.. fast det tas inte som fusk ... finns det itne såna commandos till 1.5 ? ville bara att ni skulle veta.. cl_dynamiccrosshair x 1 (default) to use a crosshair that changes sizes whilst running, jumping, or performing any other activity that affects aim. 0 makes it so the crosshair only changes sizes when firing your weapon, at all other times it is in its smallest form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Svan hopp kallas det ! 1. Ladda om vapnet 2. Medans du laddar om hoppar du 3. Medans du hoppar tar du fram bomben .... Fråga din kompis efter det där med ficklampan så den blinkar jo, jag vet att man kan göra det utan att ha en cofig.. Men det är lite jobbigt att göra så varje gång man hoppar.. Lite lättare att ha en config som gör det åt en varje gång man hoppar.. Vad ska jag fråga honom om ficklampan? testade den lite.. Skitmuppat ju. Värsta discot..!! Det coolaste är att den skiftar i vanlig, blå, gul, rött, grönt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Är det din 500mhzare eller trycker du på någon annans? (Vilket graffe kort är det i den? ) CS:CZ ser ganska kul ut Det är min 500mhz:are Grafikkort: Geforce 2 MX 411 CS:CZ är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 (redigerad) Köpte "halflife generation" idag... är det verkligen så dålig grafik på cs innan uppdatringar? , det blir bättre när man uppdaterar va? EDIT: Hur läng tid tar det att ladda ner 1.6? (56k) Redigerad 19 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 EDIT: Hur läng tid tar det att ladda ner 1.6? (56k) Lååååååång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 den ligger på ca 400mb om man räknar in steam, cs 1.6 & hl 1111/1110 det skulle ta ungefär 28 timmar att ladda hem om du låg på en medelhastighet på 4kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Håller på att Att Ladda ner Cs 1.5 (Tycker det är bäst) Sen ska det spelas som F*n btw. Cs är gratis att ladda ner det är bara Half-Life som kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 aj, hade cs tankat innan och ville vara ärlig och köpte det på game för 300 spänn billigt som *** Hm... bf var också billigt... såg att 1.6 var för stor för mitt modem 359 mb och inte 400 steam var ju bara 0.5 mb ju lol 28 timmar...hihi tror inte jag vill vänta så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 aj, hade cs tankat innan och ville vara ärlig och köpte det på game för 300 spänn billigt som *** Hm... bf var också billigt... lol du köpte väl inte generatios för att få cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Vem vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 aj, hade cs tankat innan och ville vara ärlig och köpte det på game för 300 spänn billigt som *** Hm... bf var också billigt... såg att 1.6 var för stor för mitt modem 359 mb och inte 400 steam var ju bara 0.5 mb ju lol 28 timmar...hihi tror inte jag vill vänta så länge. som jag sa, ungefär, och dessutom inkluderade jag då HL 1111/1110 patchen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) lol du köpte väl inte generatios för att få cs? Vad då då? Man fick ju "blue shift" och "opptimise forces"(?) och vanliga hlflife också! ; det var billigt EDIT: Tycker ni ska byta namn på tråden till "halflifespel" istället Redigerad 20 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 "opptimise forces"(?) ... Opposing Force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Vad då då? Man fick ju "blue shift" och "opptimise forces"(?) och vanliga hlflife också! ; det var billigt EDIT: Tycker ni ska byta namn på tråden till "halflifespel" istället Nej, det här är en CS tråd... Finns en Half-Life tråd om du söker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 (redigerad) Nä, struntar nog i det. Redigerad 22 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts