3reZZ Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 till 1.5: Skjut så blir siktet större, sluta skjut och det blir mindre. aa joo men det vet jag... men på 1.6 blir siktet ennu mindre å snabbare går det.. jusste är fusk till cs å andra internet spel, e det warez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 aa joo men det vet jag... men på 1.6 blir siktet ennu mindre å snabbare går det.. jusste är fusk till cs å andra internet spel, e det warez?? Nej det är intw WareZ, men jag tror nog inte att någon skulle uppskatta om du sprang runt o frågade efter fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Jag har fuskat på cs, i början var det kul ! De första 10 minuterna, sen sög det kuk ! Och Cs gjorde det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Fy fan vad jag hatar cheaters! Ändå gången man skulle få använda fusk är om man har kofigurerat det helt själv från skratch.. Min polare har gjort lite egna fusk faktist.. Eller han har gjort om speedhack ganska rejält.. Ser ganska kul ut om man säger så.. Sen har jag en annan polare som inte gör fusk men fula saker.. Tex. så har han gjort så att när gubben hoppar så hoppar han med båda armarna rätt utåt sidan.. ser ganska lamt ut.. Sen har han en config som gör att ficklampan sätts på och stängs av.. Den skiftar oxå i färg.. Det ser ännu mer fult ut när man springer på dust2 och han sätter på sin "discolampa" inne i det mörka vid B2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 fasen vad grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Någon som vill (Har lust) att lira ett par omgåmgar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Tex. så har han gjort så att när gubben hoppar så hoppar han med båda armarna rätt utåt sidan.. ser ganska lamt ut.. Svan hopp kallas det ! 1. Ladda om vapnet 2. Medans du laddar om hoppar du 3. Medans du hoppar tar du fram bomben .... Fråga din kompis efter det där med ficklampan så den blinkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Jag har fuskat på cs, i början var det kul ! De första 10 minuterna, sen sög det kuk ! Och Cs gjorde det också Jag fuskade på 1.6 för att det blev trist för många andra fuskade också. Därför är jag typ backlistad nu eller nåt, Jag kommer inte in på nån server, Steam säger Nej. Men efter at jag fuskat blev jag faktiskt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Konstigt att man blir bättre när man fuskar / Inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Det roligaste som har hänt för mig är när jag klickade in på en sån där fransk "Gameflux" server! Jag är terrorist och ansvarar för bomben, tyvärr tyvärr blir alla terrorister nermatade - utom jag såklart. Så där kryper Picn00b i ventilerna, och helt plötligt så: (Spelare): [ Franska ] pico! Vad gör jag? Jo... Pico: Speak english! Sedan blev jag mördad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Det roligaste som har hänt för mig är när jag klickade in på en sån där fransk "Gameflux" server! Jag är terrorist och ansvarar för bomben, tyvärr tyvärr blir alla terrorister nermatade - utom jag såklart. Så där kryper Picn00b i ventilerna, och helt plötligt så: (Spelare): [ Franska ] pico! Vad gör jag? Jo... Pico: Speak english! Sedan blev jag mördad. Hehe, den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Idag ägde Bjoern161 och Jag(Abdan, som jag kallade mig då ) några på Counter-Strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Humhum.... Det har kommit en "NON-Steam" version av 1.6 nu... PM om intresserad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Haha det blev en bugg, jag valde att vara Terrorist men sog ut som ct so jag gick runt med ct efter en stund dödade jag dom hade typ 30-0 efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Fräch bild från Counter-Strike Condition Zero.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Nån som vill köra? 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Fräch bild från Counter-Strike Condition Zero.... Jävlar vad snygg dust va då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Jävlar vad snygg dust va då ! Jag vet, man känner knappt igen banorna [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 ta en titt på de_aztec , visar screen sen.. btw, någon som vet hur man addar bottar i CZ? lyckades göra det förut, men nu har jag glömt kommandot :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Jag blev bannad från en Tysk-Veteran sever för att jag dödade admin ett antal ggr, där för blev han sur och slappade mig hela tiden efter ett tag bannade han mig oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts