Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Fy fan vad jag hatar cheaters! ^_^

Ändå gången man skulle få använda fusk är om man har kofigurerat det helt själv från skratch..

Min polare har gjort lite egna fusk faktist.. Eller han har gjort om speedhack ganska rejält..

Ser ganska kul ut om man säger så..

Sen har jag en annan polare som inte gör fusk men fula saker..

Tex. så har han gjort så att när gubben hoppar så hoppar han med båda armarna rätt utåt sidan.. ser ganska lamt ut..

Sen har han en config som gör att ficklampan sätts på och stängs av.. Den skiftar oxå i färg..

Det ser ännu mer fult ut när man springer på dust2 och han sätter på sin "discolampa" inne i det mörka vid B2.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fuskat på cs, i början var det kul ! De första 10 minuterna, sen sög det kuk ! Och Cs gjorde det också

Jag fuskade på 1.6 för att det blev trist för många andra fuskade också. :(

Därför är jag typ backlistad nu eller nåt, Jag kommer inte in på nån server, Steam säger Nej. ^_^

Men efter at jag fuskat blev jag faktiskt bättre :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste som har hänt för mig är när jag klickade in på en sån där fransk "Gameflux" server!

Jag är terrorist och ansvarar för bomben, tyvärr tyvärr blir alla terrorister nermatade - utom jag såklart. Så där kryper Picn00b i ventilerna, och helt plötligt så:

(Spelare): [ Franska ] pico!

Vad gör jag? Jo...

Pico: Speak english!

Sedan blev jag mördad. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste som har hänt för mig är när jag klickade in på en sån där fransk "Gameflux" server!

Jag är terrorist och ansvarar för bomben, tyvärr tyvärr blir alla terrorister nermatade - utom jag såklart. Så där kryper Picn00b i ventilerna, och helt plötligt så:

(Spelare): [ Franska ] pico!

Vad gör jag? Jo...

Pico: Speak english!

Sedan blev jag mördad. ^_^

Hehe, den var bra! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor