_-MadeMaN-_ Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Då kommer jag in på servern sen. Hoppas det går bra Redigerad 4 februari, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 är det ingen som lirar 1,6 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 jag alla är gamelmodiga här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 alla är gamelmodiga här!! Ehm ? 1.6 är " The Båtten is nådd" 1.5 ska det vara ! "Counter-Strike is a game on earth" Lite musikalisk idag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Den stora frågan är Kommer CS dö när Half-life 2 kommer? Det hoppas jag verkligen,det finns inget värre än folk som springer runt och skryter om sina 1337 h4xxx0r skilzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Den stora frågan är Kommer CS dö när Half-life 2 kommer? Det hoppas jag verkligen,det finns inget värre än folk som springer runt och skryter om sina 1337 h4xxx0r skilzz Ne, för då kommer CS 2.0 Och sluta säga dåliga saker om CS, det är ett spel. Om du tycker det är drygt med alla som säger 1337 h4xx0r skillz osv. så tycker jag att du bara kan ignorera dem och sköta ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Den stora frågan är Kommer CS dö när Half-life 2 kommer? Det hoppas jag verkligen,det finns inget värre än folk som springer runt och skryter om sina 1337 h4xxx0r skilzz Varför låter du inte folk spela CS om det är kul? Du har för fan ingen rätt att bestämma vad andra ska tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Im Sorry MR.PERFECT :'( Men allvarligt,dom får la spela det om dom vill,men det finnns ju trot allt snyggare spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Im Sorry MR.PERFECT :'( Men allvarligt,dom får la spela det om dom vill,men det finnns ju trot allt snyggare spel GAH! Tänk: tjej. Döm inte saker efter utseendet, utan innehållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Im Sorry MR.PERFECT :'( Men allvarligt,dom får la spela det om dom vill,men det finnns ju trot allt snyggare spel Ingen spelar cs för grafikens skull.. Grafiken suger totalt mot andra spel.. Men det är skojj att spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Ne, för då kommer CS 2.0 Och sluta säga dåliga saker om CS, det är ett spel. Om du tycker det är drygt med alla som säger 1337 h4xx0r skillz osv. så tycker jag att du bara kan ignorera dem och sköta ditt. Ehm ?!?! Cs är inget spel, det är en livstil !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 om ni vill spela cs kom in på 80.217.200.244.. om det e lösenord så e det peggy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Ehm ?!?! Cs är inget spel, det är en livstil !! Alla som spelar CS är inte besatta av det för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Ingen spelar cs för grafikens skull.. Grafiken suger totalt mot andra spel.. Men det är skojj att spela.. Nej det är tråkigt Eller jo,det är roligt om man startar Mice_Final på ett LAN och har Low Gravity,kan man leka värsta matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Nej det är tråkigt Eller jo,det är roligt om man startar Mice_Final på ett LAN och har Low Gravity,kan man leka värsta matrix Uch! alla mice o rats banor har besulat CS.. Det förstör som fan och jag hatar alla sånna banor.. Sen gillar jag inte Fy banor heller.. Aim banor är ok i viss mån.. det är inte kul att lira dom, man bara kör dom för att öva upp sin aim.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Nej det är tråkigt Eller jo,det är roligt om man startar Mice_Final på ett LAN och har Low Gravity,kan man leka värsta matrix ja, där ser du... du gillar ju visst cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 aim-map, iceworld, dustworld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 på 1.6 då finns det massor med commandos så siktet blir mindre.. å mera.. fast det tas inte som fusk ... finns det itne såna commandos till 1.5 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 på 1.6 då finns det massor med commandos så siktet blir mindre.. å mera.. fast det tas inte som fusk ... finns det itne såna commandos till 1.5 ? till 1.5: Skjut så blir siktet större, sluta skjut och det blir mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts