Karatemorfar Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Har någon kört shipwreck eller de_plunder av nipper, de finns på min server!! de_plunder ska T spränga en skatt på en tropik ö, och shipwreck har CT's båt krashat!! Hur jävla roliga som helst Ps 100 inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 (redigerad) Har någon kört shipwreck eller de_plunder av nipper, de finns på min server!! de_plunder ska T spränga en skatt på en tropik ö, och shipwreck har CT's båt krashat!! Hur jävla roliga som helst Ps 100 inlägget Dom måste jag ladda ner o prova... *edit Jag hittade ingen av dom... Redigerad 4 april, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag hitta ett litet mappack med jul banor . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 MAn måste ha password för att ladda ner dom =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Användarnamn:cs Lösenord:poop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 (redigerad) Föresten vad gör retail path??? Svara snälla. Redigerad 4 april, 2003 av kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Föresten vad gör retail path??? Svara snälla. Jag tror man får riktiga namn på vapnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Och var ska man lägga saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 karatemorfar: din server är ju nere hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 karatemorfar: din server är ju nere hela tiden! Jag ska klaga på honom för jag tycker själv att den är nere för ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Nån som vet vad det har för systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Till CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Till CS? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Pentium 133 24 MB RAM 2X CD-ROM drive SVGA, high colour (16-bit) Win-compitable soundcard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Pentium 133 24 MB RAM 2X CD-ROM drive SVGA, high colour (16-bit) Win-compitable soundcard ha ha ha lol vilken superdator det kräver men nu vet jag min klarar det med råge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 ha ha ha lol vilken superdator det kräver men nu vet jag min klarar det med råge men cs gick inte särskillt bra på min gamla data, de var en P2 266 MHz och 64 RAM. Hade bara 30 fps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag har 100 fps nu, hade 60 förut men gräjade lite och fick 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Har också 100 Går de att få mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Hej.. Kan man ladda hem CS gratis på nån hemsida? INTE KAZAA ellr DC.Finns det ingen HEMSIDA o ladda hem de GRATIS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 http://www.counter-strike.net Vassegod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts