StellHell Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Det är nu man önskar att man hade bredband... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Det är nu man önskar att man hade bredband... Bah, Synd Stellis.... kan du försöka komma in där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Bah, Synd Stellis.... kan du försöka komma in där? Vill inte äns försöka.. Brukar ha typ 2000 i latensy... Men om ca 2 veckor kan jag vara med och spela.. För då fär jag mitt trådlösa 0,5mbits!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 (redigerad) Vill inte äns försöka.. Brukar ha typ 2000 i latensy... Men om ca 2 veckor kan jag vara med och spela.. För då fär jag mitt trådlösa 0,5mbits!! Då kan du skapa server. Eller så skapar jag med min andra dator Redigerad 31 januari, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Då kan du skapa server. Eller så skapar jag med min andra dator Annars kan jag skapa på 10mbits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Annars kan jag skapa på 10mbits gör det nu.........! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 gör det nu.........! Hmmm.... oki.... 213.214.226.248:27015 om typ 5 min kommer ha några bottar inne!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Nej, Inga bottar just u and me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Nej, Inga bottar just u and me. Daahh.... Ähh... nu creatar jag inge mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 hej alla cs lirare jag undrar om det finns vapen skins till stem cs 1.6 och var man laddar hem det i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Nu har min dedeikerade 1.5 server kommit upp ! Är inte riktigt klar än, lite inställningar kvar ! 213.132.107.9:27017 pcB || public #pcB @ Quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Någon som vill lira lite 1.5 nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 hej alla cs lirare jag undrar om det finns vapen skins till stem cs 1.6 och var man laddar hem det i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 hej alla cs lirare jag undrar om det finns vapen skins till stem cs 1.6 och var man laddar hem det i så fall Du har redan frågat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 hej alla cs lirare jag undrar om det finns vapen skins till stem cs 1.6 och var man laddar hem det i så fall http://skinshack.counter-strike.net/main.htm Jag sa det till dig på sid 57 ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 var lägger jag den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 var lägger jag den då rtfm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Nu har min dedeikerade 1.5 server kommit upp ! Är inte riktigt klar än, lite inställningar kvar ! 213.132.107.9:27017 pcB || public #pcB @ Quakenet Hur länge kommer du ha den uppe ..? För lixom.. alla från forumet kan köra nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Hur länge kommer du ha den uppe ..? För lixom.. alla från forumet kan köra nån dag Han som vi hyrde servern av är inte så insatt i 1.5, för han spelar bara 1.6 ! Så han kunde inte så mycket om clanmod, statsme och de andra modsen så han sket i det ! Så nu har vi ingen server ! Men vi ska hyra av en annan i veckan, en av hans servrar skulle bli lediga då så jag hör av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Han som vi hyrde servern av är inte så insatt i 1.5, för han spelar bara 1.6 ! Så han kunde inte så mycket om clanmod, statsme och de andra modsen så han sket i det ! Så nu har vi ingen server ! Men vi ska hyra av en annan i veckan, en av hans servrar skulle bli lediga då så jag hör av mig okii.. men det låter najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts