Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 WTF! ajaj jag addar dig istället!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 jag har stem och jag kan inte logga in till friends jag blir så arg för jag kan spela online så att et är inte fel på uppkoplingen jag blir så arg kan någon hjäpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Det står att det fnns ingen som har msn på passport Gro22cm@hotmail.com Det är för att han har grov22cm och har skrivit fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Jäklar det såg jag inte! ska vi lira lite Freak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 :'( Ok... du krossade mitt hjärta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 (redigerad) Idag har jag varit på ett sånt där ställe där CS-fjollor sitter och betalar dyra pengar för att sitta timme efter timme.... Om jag ska säga så här... Det var gott om: "lotto" "fan, jag aeger dig egentligen" "ska vi börja spela" "kicka han!" "aegda" En rolig upplevelse! Jag ville säga nått när dom sa lotto och sånt till mig men jag kaxar inte upp mig mot 2 år äldre Redigerad 28 januari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Idag har jag varit på ett sånt där ställe där CS-fjollor sitter och betalar dyra pengar för att sitta timme efter timme.... Det är ju jätte kul ju Sitta där med några kompisar är ju skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Det är ju jätte kul ju Sitta där med några kompisar är ju skit kul Ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 vet nån om det finns något pogram som man kan göra cs banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 vet nån om det finns något pogram som man kan göra cs banor Japp det finns det men jag kommer inte ihåg vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 vet nån om det finns något pogram som man kan göra cs banor http://www.valve-erc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 vet nån om det finns något pogram som man kan göra cs banor http://www.leveldesign.nu/ Men säger redan nu att det är skit svårt ! I början suger det skit att göra banor men när man lärt sig det är det svin kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 vill ni ha en bra cs låt? ladda isånafall.. ner cs nörd.. lr så heter den cs rap.. så jävla sköön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 jag_aer_en_tont_som_spelar_cs.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Han sjunger counter-strike inte cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 (redigerad) Nån som e med på cs, idag kl. 19:30?? IP: 213.214.226.248:27015 Tjuvstartar servern nu.... Om det kommer in några kan servern stå på hela kvällen!! PS. Inte STEAM!!! *EDIT* Tog ner servern nu... Anledning: Ingen joinade.... Redigerad 31 januari, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Nån som e med på cs, idag kl. 19:30?? IP: 213.214.226.248:27015 Tjuvstartar servern nu.... Om det kommer in några kan servern stå på hela kvällen!! PS. Inte STEAM!!! kommer inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 lirar CS 1.6 nu om någon vill va med, adda 'muppen' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 SPelar inne på Clanserver Ltd.uk Assult only Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts