Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Jag är gärna med på en match ! Då ska ni se "aeg" ! 1.5 Funderar på att byta från Steam, hatar det! så jag kan lira med dig snart Karatemorfar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 E nån med på en och startar en klan (1.6) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Usch,CS,det är en fjortis MOD Fattar inte vad folk ser i det? Inte det minsta roligt,jaja .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hjälp!! jag har gämt 375 - 850 i Latency å det laggar som ett as!! Datorn(Morsans) ligger på hela 450Mhz aja kan det vara datorn eller uppkopplingen som gör det? :'( :'( sitter på Adsl (500) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 SJÄLVKLART UPPKOPPLINGEN EFTERSOM DET LAGGAR (men vad detta capslock helvete ska vara ivägen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 SJÄLVKLART UPPKOPPLINGEN EFTERSOM DET LAGGAR (men vad detta capslock helvete ska vara ivägen) aja vafan datan är från mormors tid så det kan nog vara den med tor jag.. närå men vafan gör jag dådå?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) finns det någon sida där man laddar hem vapen skins till cs 1.6 Redigerad 21 januari, 2004 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 F'n om man hade CS Skulle äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) Usch,CS,det är en fjortis MOD Fattar inte vad folk ser i det? Inte det minsta roligt,jaja .... Vad kul att du tycker så Vad kul att du säger det och inte håller det för dig själv @Krillepille: http://skinshack.counter-strike.net/main.htm Redigerad 22 januari, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag antar att du var ironisk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag antar att du var ironisk.... Var jag?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Hihihihihihih Nej men allvarligt,CS borde läggas ner,jag hatar den så mycket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 me2 hoggert , alla mina cs-freaks kompisar säger: "Nu har vi et PCW lan hos dig!", "Vi har LAN hos dig så kommer du att börja spela CS igen och äga" "Kom igen! Börja köra CS igen! Du kommer att älska det!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 me2 hoggert , alla mina cs-freaks kompisar säger: "Nu har vi et PCW lan hos dig!", "Vi har LAN hos dig så kommer du att börja spela CS igen och äga" "Kom igen! Börja köra CS igen! Du kommer att älska det!" Börja lira Cs på störten the-copy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Men jag fattar inte vitsen med CS,jag menar,det är så enformigt,man springer bara och skjuter ner varandra lika dent hela tiden,i Desert COmbat,då är det minsan Air Combat,och Pansarvagns figth och gunfiigth,inte lika enfromigt,visst CS kan vara kul ibland,men jag fattar inte varför halva jordklotet spelar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 men jag fattar inte varför halva jordklotet spelar det dom spelar det för att det är just så kul att halva jordklotet spelar det! gick det där ihop!! aja du fattar nog!! men det finns massor av skojjiga banor där man kör om kring i Bigfoots å allt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 dom spelar det för att det är just så kul att halva jordklotet spelar det! gick det där ihop!! aja du fattar nog!! men det finns massor av skojjiga banor där man kör om kring i Bigfoots å allt!! Körde också cs för längesen, ENFORMIGT, var det ja, och lite overkligt. Mina kompisar suger på cs och halflife ska göra ett försök med halflife2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Alltså nu har jag råkat avinstallerat cs och så har ajg slängt installations filen till 1.0.0.5 men jag hittar ingen sida att ladda ner det på ... Jag brukade ladda ner det ifrån http://www.counter-strike.net men man kan bara ladd aner steam där och det vill jag inte ha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Alltså nu har jag råkat avinstallerat cs och så har ajg slängt installations filen till 1.0.0.5 men jag hittar ingen sida att ladda ner det på ... Jag brukade ladda ner det ifrån http://www.counter-strike.net men man kan bara ladd aner steam där och det vill jag inte ha ! adda mig på Msn så skickar jag 1,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 adda mig på Msn så skickar jag 1,5 Det står att det fnns ingen som har msn på passport Gro22cm@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts