Add3 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag kör 1,6 jag är gärna med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
godismagge Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) Jag kan vara med . Jag kör 1.5! Min MSN är : Godismagge@hotmail.com fast inte i helg ........ Redigerad 2 januari, 2004 av godismagge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag kan kanske vara med !! btw. jag lirar 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Har precis kört lite CS, slutade med statsen: 14-4, gick ju bra *Livar upp tråden * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Brukar du lira på nån speciell Server Curly? Lirar gärna med dig om du ska lira nån dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Brukar du lira på nån speciell Server Curly? Lirar gärna med dig om du ska lira nån dag.. Tar bara en server som kör en bana jag känner för och har bra latency Vi får väl lira nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Härligt!! är du med i nån Clan Curly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Härligt!! är du med i nån Clan Curly? Nepp, skulle ju vara kul, men då måste man hålla tider och det går in alltid så bra när man har en bror som använder datorn lika mycket som mig, fast vi får ju en till dator om några månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 "Ähh. CS är tråkigt om man inte spelar det med polare. Battlefield 1942 är bättre tycketr jag CS har ju dålig grafik också. Från 99 " dom uppgraderar det hela tiden så grafiken blir bättre 1.6 e det nya om du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag e med i clanen; Y.w.K.b nick; GaultieR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Skriv allting i 1 (ett) inlägg nästa gång eller använd Edit knappen. Varför använder du citat tecken? Desutom så är det bara tråkigt om någon kommer in och säger "CS är tråkigt, bla bla bla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Skriv allting i 1 (ett) inlägg nästa gång eller använd Edit knappen. Varför använder du citat tecken? Desutom så är det bara tråkigt om någon kommer in och säger "CS är tråkigt, bla bla bla" Jag visste inte om "QUOTE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 (redigerad) tja vill köra Cs nu... vill någon möta mig ?? (Suger apa) isåfall adda mig på min Msn .... Weedly00@hotmail.com så kör vi syns om nån vill köra me mig (kör steam 1.6) Redigerad 9 januari, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Jag försöker spela nu men Steam krånglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 kan IAf Spela "just Nu" om ni vill splea så adda mig (weedly00@hotmail.com) "väntar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Nu har jag och Lallaren precis kört färdigt några omgångar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 japp vi ägde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Är det någon som känner för att lira 1.6 nu? Adda mig på msn i sånna fall... Laschme@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 japp vi ägde Jag äger dig Lallar pojke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) Jag är gärna med på en match ! Då ska ni se "aeg" ! 1.5 Redigerad 19 januari, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts