GTA3 freak Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Kan liva upp tråden med lite bilder från när jag och några andra GTAsajtare spelade för länge sen. (gör dom till länkar så det inte dödar 56K) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 lol @ mina stats, det var tider det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 hehe, gamla goda minnen Jag tror att klanen na upplöstes nån gång i april, så dom screensen är väl från februari-mars eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Joo det får man ! Om du sänker upplösningen skriver i en del kommandon i configen eller consolen så att grafiken blir dåligare osv så blir fps:en bättre och det kan leda till att du får bättre ping ! Sen jag har ändrat mitt grafik kort (som man också kan göra) och skrivit i saker i consol/config så har min fps stege och pingen har sjunkigt med 30-40 på en engelsk server som jag spelar på ofta ... Sååå mina ändringa har gett lägre ping och högre fps ! Okej men vad skrev du i konsolen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 var köpte ni ert cs eller laddade ni hem de? om du menar cs:cz så lad*ande ja n*r det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 kan inte klanen göra comeback.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 (redigerad) Någon som är med på en till match ?! Inte idag ! Redigerad 22 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Min Gubbars ansikten ser suddiga ut någon som har nån lösning ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 ?? konstigt när den är en 5års gammal motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 kan inte klanen göra comeback.. Vilken clan? Den Deltanator va med i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Vilken clan? Den Deltanator va med i? na hette klanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 jag har kört cs 1 gång men det är så svårt att lära sig från börgan,alla som man kör mot e så bra.Jag föredrar bt1942! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 jag har kört cs 1 gång men det är så svårt att lära sig från börgan,alla som man kör mot e så bra.Jag föredrar bt1942! Tänk så här, alla börjar någon nång och alla är dåliga i början så .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 så börja inte spela cs, ni kommer att bli beroende och inte göra något annat än att sitta och spela det hela dagarna och skriva n00bz0r till allt, och skriva att man är h4X00R och en r0cKz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 så börja inte spela cs, ni kommer att bli beroende och inte göra något annat än att sitta och spela det hela dagarna och skriva n00bz0r till allt, och skriva att man är h4X00R och en r0cKz0r LoL! Jag ser det på din signatur.. Och i din linux topic.. Fucking n00b.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 har du gått in på länken då? hur seriös var jag där då? det kallar isoni om du itne visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 har du gått in på länken då? hur seriös var jag där då? det kallar isoni om du itne visste det isoni ? Heter det inte ironi ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 har du gått in på länken då? hur seriös var jag där då? det kallar isoni om du itne visste det Börja inte bråka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Börja inte bråka nu! the-copy tycker jag bråkar jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 (redigerad) Inge Redigerad 22 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts