Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

gääääsp...

1764920_166380_0.jpg

mm, så kan du se ut om du har suttit vid datorn för mycket så att ögonen börjar ruttna och så råkar du röra vid en eletrisk kabel så man får ström i sej och sedan hämtar inte din mamma dig för att hon tycker att de är rätt åt dig och sen säljer din mamman datorn och köper en ny tv sen kollar hon hur du ser ut efter 1 år och då ser hon att de bara är ben kvar av dig! :lol:

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm alltså. När jag ska skriva "-console" i egenskaper på genvägen så står det bara "Det angivna namnet C:\Program\Spel\Vivendi Universal\cs\cstrike.exe -console är ogiltigt. Kontrollera att sökväg och filnamn är korrekta.... :P

Nå'n som vet om det finns nåt att ladda hem så man får en console? :) för jag skulle behöva en ... hehe

*EDIT*

Oj! Sry skit it ovan! ;) Upptäckte att jag hade ett mellanrum i "Vivendi Universal" så det var därför det int efunkar men nu funkar det som det ska ;)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej,enligt MIG är den kass och jag fattar inte varför folk spelar den av 3 andledningar

1: Väldigt väldigt fult

2: Jävligt tråkigt i längden att springa och skjuta varandra likadant hela tiden

3: Det får så mycket uppmärksamhet överallt,medans spel som är mycket bättre inte får nån alls,Battlefield tex ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkar vara nu i cs "branschen", man får nämligen inte mer ping genom att sänka upplösningen

Joo det får man ! Om du sänker upplösningen skriver i en del kommandon i configen eller consolen så att grafiken blir dåligare osv så blir fps:en bättre och det kan leda till att du får bättre ping !

Sen jag har ändrat mitt grafik kort (som man också kan göra) och skrivit i saker i consol/config så har min fps stege och pingen har sjunkigt med 30-40 på en engelsk server som jag spelar på ofta ...

Sååå mina ändringa har gett lägre ping och högre fps !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor