Add3 Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 de nya cs kommer inte släppas på dator... var köpte ni ert cs eller laddade ni hem de? Menar du Cz? (Condition Zero)? nån som vet vad är det för Cs som har släppts på X-box?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Menar du Cz? (Condition Zero)? nån som vet vad är det för Cs som har släppts på X-box?? Vanliga cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 önskar mig half-life Generation endast för cs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 önskar mig half-life Generation endast för cs! Köp CS Retail då. (Inte för att jag vet vart man får det... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 gääääsp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 (redigerad) gääääsp... mm, så kan du se ut om du har suttit vid datorn för mycket så att ögonen börjar ruttna och så råkar du röra vid en eletrisk kabel så man får ström i sej och sedan hämtar inte din mamma dig för att hon tycker att de är rätt åt dig och sen säljer din mamman datorn och köper en ny tv sen kollar hon hur du ser ut efter 1 år och då ser hon att de bara är ben kvar av dig! Redigerad 12 december, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 (redigerad) Uhm alltså. När jag ska skriva "-console" i egenskaper på genvägen så står det bara "Det angivna namnet C:\Program\Spel\Vivendi Universal\cs\cstrike.exe -console är ogiltigt. Kontrollera att sökväg och filnamn är korrekta.... Nå'n som vet om det finns nåt att ladda hem så man får en console? för jag skulle behöva en ... hehe *EDIT* Oj! Sry skit it ovan! Upptäckte att jag hade ett mellanrum i "Vivendi Universal" så det var därför det int efunkar men nu funkar det som det ska Redigerad 13 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Någon som vet hur man får det bästa grafficen som går på cs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Någon som vet hur man får det bästa grafficen som går på cs ??? Grafiken? Ska ett ägande grafikkort och bra processor sen drar du upp upplösningen till max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 (redigerad) Jag har Radeon 9000 series jag har dragit upplösningen till max men mina gubbars ansikten ser suddiga ut Redigerad 17 december, 2003 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 alltså förväntar du dig bra grafik med ett 4år gammalt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Jag har Radeon 9000 series jag har dragit upplösningen till max men mina gubbars ansikten ser suddiga ut haha, du måste var ny i cs "brancen" eller ? De flesta som spelar cs sänker sin grafik jävligt mycket för att få bättre Ping och FPS Så här ser min grafik ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Du verkar vara nu i cs "branschen", man får nämligen inte mer ping genom att sänka upplösningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Åh,kan inte alla CS nördar bara lägga ner.Counter Strike är värdelöst,insé det,och om ni nödväntigt vis måste spela något som har med den fula Half - Life motorn att göra,spela Sven Coop,eller vänta till HL2 kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Va har ud mot Cs egentligen Hoggert? ja tycker väll det är ett så där spel...hyfsat kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 ja tycker väll det är ett så där spel...hyfsat kul... Det är en Modd,och en jävligt kass sådan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 kass det är därför flera hundra tusen ( eller ?!) Spelar den dagligen? Och är den största modden i världen? den är kass...tsss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Okej,enligt MIG är den kass och jag fattar inte varför folk spelar den av 3 andledningar 1: Väldigt väldigt fult 2: Jävligt tråkigt i längden att springa och skjuta varandra likadant hela tiden 3: Det får så mycket uppmärksamhet överallt,medans spel som är mycket bättre inte får nån alls,Battlefield tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Battlefield t.ex. som är mycket roligare, snyggare, mer känsla, och sist men inte minst, det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Du verkar vara nu i cs "branschen", man får nämligen inte mer ping genom att sänka upplösningen Joo det får man ! Om du sänker upplösningen skriver i en del kommandon i configen eller consolen så att grafiken blir dåligare osv så blir fps:en bättre och det kan leda till att du får bättre ping ! Sen jag har ändrat mitt grafik kort (som man också kan göra) och skrivit i saker i consol/config så har min fps stege och pingen har sjunkigt med 30-40 på en engelsk server som jag spelar på ofta ... Sååå mina ändringa har gett lägre ping och högre fps ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts