Zyber Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Nej de har inte tagit bort några vapen... Mjna... ganska rätt... det finns med en defence sköld men man kan bara använda pistoler och kniven sammtidigt som den. Det är ingen SPAS utan en Famas och sen är det en Galil... hehe (Ganska långt ifrån en Ak då Ak står för AtumatoKarbin och är gjord i Ryssland medans Galil är nån sorts israelisk eller arabisk skit Men du var ju nära. hehe.... Kan bara itne vänta tills jag får sätta tänderna i Famasen!! *EDIT* SPAS finns redan i cs.... ni känner väl ändå igen det gammla "AUTOSHOTGUN" Några av er kanske blandar ihop Spasen med "Jackhammer" eller "USAS 12 army". Nu kommer peteiga lilla jag. Den heter inte "Famas", den heter "FA-MAS". Och autoshotgun i cs är ingen SPAS, det här är en SPAS: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 "Automatik Karbin" är detsamma som "Automatik Kalashnikov" bara så du vet... men men. lol nej, Automat Karbin är ett svenskt vapen medan Automatik Kalashnikov är ett ryskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Ska man vara riktigt petig heter det "Avtomat Kalashnikov". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Men dah! Dom betyder ju samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Men dah! Dom betyder ju samma sak! Men fatta att det är två helt olika vapen. Om du går till en vapenaffär och säger att du vill ha en "Automat Karbin" får du t.e.x en sån här: http://aster.iespana.es/aster/Library/bofors/ak5.jpg ...men om du säger att du vill ha en "Avtomat Kalashnikov" ger försäljaren dig antagligen den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Nu har jag installerat CS 1.5, inge jävla 1.6 Har en fråga bara, det finns en sida där man kan ladda ner programet man gör banor och så finns det guider ! Jag ska installera 1.5 men efter halva installationen får jag upp: Vad är fel ? Redigerad 30 november, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 bra! nu har steam slutat fungera. Jag tänker fan inte få ont i huvudet pga det. Jävla skit! kan man få 1.6 att fungera utan? har inte 1.5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Har steam slutat fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Har steam slutat fungera ja, min steam. Kommer största felmeddelanden och sen krashar hela daotrn. Blir galen på skiten. Om jag instalerar om måste jag väll ladda ner allt igen. JÄVLAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 (redigerad) ok, så du skiter i att ladda ner en ny, och istället ha en ofungerande verision som karashar ditt OS, får man fråga, VARFÖR? Redigerad 3 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 varför kan jag bara få max 60 fps jag har fps_max på 101 men det funkar j inte ..... jag känner många som kan få upp 100 fps....... och jag har en hyfsad dator 2ghz geforce3 ti200 512ram...........whats the problem.....fel drivisar eller......??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Du måste stänga av VSync, så får du 100 FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Du måste stänga av VSync, så får du 100 FPS. aha tack........men hur stänger man av det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 I Sierra/Counter Strike/Cstrike - Config eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 (redigerad) Nu har jag installerat CS 1.5, inge jävla 1.6 Har en fråga bara, det finns en sida där man kan ladda ner programet man gör banor och så finns det guider ! Jag ska installera 1.5 men efter halva installationen får jag upp: Vad är fel ? Tryck Retry tills det funkar bara... walen: Vilket grafikkort? Redigerad 6 december, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 aha tack........men hur stänger man av det?? Hade själv samma problem, poalren berättade. Högerklicka på skrivbordet. Egenskaper. Inställningar. Avancerat. Där ska det finnas en nView flik med ditt gfx kort's namn på. OpenGl inställningar. Väl Always off på Vertical Sync. btw. det e ingen skilland på 60 fps o 100 endå men det ser ju finare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Hade själv samma problem, poalren berättade. Högerklicka på skrivbordet. Egenskaper. Inställningar. Avancerat. Där ska det finnas en nView flik med ditt gfx kort's namn på. OpenGl inställningar. Väl Always off på Vertical Sync. btw. det e ingen skilland på 60 fps o 100 endå men det ser ju finare ut okej tackar fast lite skillnad är det säger endel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 okej tackar fast lite skillnad är det säger endel... Jo... SK Wannabee's och SK.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jo... SK Wannabee's och SK.... jag testade köra med 100fps ..huu hackit och grafiken blir fladdrig .................kör man sen på 60fps så flyter det på bra -------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 de nya cs kommer inte släppas på dator... var köpte ni ert cs eller laddade ni hem de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts