AE_Dave Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 He he he... jag är inte så jätte aktiv i Counter Strike men alltså. Jag har gjort en bana och tänkte att ni som vill kan ju få testa den. Crapfield 2 (Jag har även gjort en Crapfiel (Original)) De båda banorna finns att tanka hem på Avalon Entertainments hemsida: http://www.avalonentertainment.vze.com (Det kan vara nån reklam grej på höger sida av webbläsaren men den går att klicka bort längst ner på sidan (hehe jag ska försöka få brinkster att ta bort den ) Skulle bli glad om ni kunde testa de 2 banorna och sedan säga vad ni tycker om dem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 nån som vet hur man gör en server i 1.6??? tacksam för vettiga svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 alla som har x-box kan köpa counter strax vet inte om ni redan har skrivit de måste vara 18, och kostar 629,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 alla som har x-box kan köpa counter strax vet inte om ni redan har skrivit de måste vara 18, och kostar 629,- Så ******* fjolligt, betala 630 spänn för ett spel (en mod egentligen) som man borde få pengar för att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Sen e det ju mpnadsavgift på XoboX Live också. (Fy MS!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Sen e det ju mpnadsavgift på XoboX Live också. (Fy MS!!!) Krysslåda suger.. Precis som spelstationen och spelkuben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 hur får man nya banor på cs? nått program? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 lägger in dom i /maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) lägger in dom i /maps när jag creatar finns den inte! hur ska jag göra?:"> Redigerad 8 november, 2003 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Men ladda hem banan du vill ha från nätet sen lägger du dem i din counter strike map fil. För mig blir det till exempel: C:\Program\Spel\Vivendi Universal\Counter-strike\Cstrike\maps Om du inte har ändrat plats på filerna så borde det vara typ: C:\Sierra\Counter-Strike\Cstrike\maps eller C:\Sierra\Half Life\Cstrike\maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Men ladda hem banan du vill ha från nätet sen lägger du dem i din counter strike map fil. För mig blir det till exempel: C:\Program\Spel\Vivendi Universal\Counter-strike\Cstrike\maps Om du inte har ändrat plats på filerna så borde det vara typ: C:\Sierra\Counter-Strike\Cstrike\maps eller C:\Sierra\Half Life\Cstrike\maps jag har ju gjort så! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 jag har ju gjort så! :'( Oj! Hmm sry då vet inte jag vad det är för fel sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Någon som vill lira?.. Är Sugen på att spela.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Gah! Jag vart CS-beroende! Fan att jag inte har det längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 hur får man nya spraylogos (eller vad säger man :"> )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag laddade ner CS 1.6.. och det är ju skit ballt.. Men det tar så jävla lång tid att connecta till servrar.. :'( .. Ingen som vet varför? eller händer det bara ibörjan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 (redigerad) Jag laddade ner CS 1.6.. och det är ju skit ballt.. Men det tar så jävla lång tid att connecta till servrar.. :'( .. Ingen som vet varför? eller händer det bara ibörjan? Jag kör inte 1.6.... Inte för att det är trist utan för att min loss ligger på 100.... Tar alltid lång tid..... Redigerad 12 november, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 hur mycket vinner ni över botarna? dom är inte så svåra på vissa banor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 för lirade jag i d3d en sen helt plötsligt efter att steam hade updatats stod det att den inte kunde lira i d3d utan måste lira i software mode, har provat att ändra men det står så ändå nån som vet varför det e så för det e jävligt jobbigt med software mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 man behöver väl inte något annat cs-spel om man skaffar de nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts